تحقیق درمورد CCDدوربین مداربسته چيست و چگونه كار مي کند26صفحه بافرمت word
تكنولوژي ccd چيست؟
Ccd در اواخر دهه 1960 توسط محققان آزمايشگاه بل اختراع شد و در اول تصور مي شد كه يك حافظه كامپيوتري است اما به زودي معلوم شد كه ccd كاربري هاي ديگري هم دارد مانند تصوير گيري، چرا كه حسگرهاي سيليكون نوري در خود داشتند و مانند موتور در ماشين سنسورهاي ccd در دوربين هاي ديجيتالي براي عكس گرفتن به صورت ابزار اصلي كار مي كنند. در فرم بسيار ابتدايي سنسورهاي ccd، چشم هاي الكترونيكي براي دوربين هستند كه نور را مي گيرند و تبديل به عكس مي كنند و متعاقب آن سيگنال هايي را ساتع مي كنند كه باعث مي شود تصوير ديجيتالي به وجود آيد
مطالعاتي در متدولوژي طراحي سيستمهاي دوربين نظارتي
در طراحي يك سيستم امنيت فيزيكي – كه سيتم هاي نضارتي (surveillance) اعم از CCTV و يا IP camera در اين رده قرار دارند- متدولوژي هاي مشخصي از مراجع جهاني و يا منطقه اي نظير IEEE,ANSI,BS و استاندارد اروپا مطرح شده است كه به رغم وجود اختلاف جزيي در نحوه اجراي آن، روال و چهارچوب يكساني را مطرح مي نمايند. اساس اين متدولوژي و طراحي يك سيستم نظارتي بدين قرار است.
نياز سنجي اوليه (OR Level)
تبيين عمومي نيازهاي امنيتي
نياز سنجي ثانويه (OR Level 2)
تعريف دقيق نيازها
انتخاب تكنولوژي، توپولوژي شبكه جزئيات فني دوربين ها و ساير تجهيزات
تحويل نهايي سيستم ارزيابي كارايي تجهيزات نصب شده
ابتدا شرح نيازهاي آشكار و نهفته دپارتمانهاي مختلف ذينفع (Stake holders) در پروژه با استفاده از پرسشنامه نيازسنجي (OR checklist) بدست مي آيد. اين پرسشنامه (OR checklist) در اختيار قرار قرار مي گيرد. تا با مساعدت طراح نسبت به تكميل آن اقدام نمايند. ملاحظات هر ذينفع و اولويت بندي خواسته ها در تهيه يك ديدگاه منطقي از نيازهاي جمعي بسيار موثر است. از تركيب اين نيازمنديها و تعيين اولويتهاي جزيي، نيازمنديها و اولويت هاي كل طرح، صورت بندي خواهد شد.اين پرسشنامه ها اساس طراحي قرار مي گيرند تا موثرترين و به صرفه ترين عملكرد سيستم مشخص شود. طرفهاي ذينفع پروژه در خلال تكميل پروژه در خلال تكميل پرسشنامه بايد مشاوره كاملي ارائه گردد و اطلاعات لازم در اختيارشان قرار گيرد. لازم است قبل از انجام مراحل بعدي تاييديه مسئولين ذيربط را براي اين بخش احراز نمود.
نياز سنجي ثانويه (OR level 2)
عموما دوربين ها براي نظارت بر فعاليت هاي انساني استفاده مي شود. اما وضوح تصوير براي كاربردهاي مختلف متفاوت است. براي مثال وضوح دوربين و در نتيجه پهناي باندي كه اشغال مي شود براي دوربيني كه براي نظارت بر ترافيك شهري و آگاهي از حجم تردد شهري استفاده مي شود، با دوربيني كه پليس راهنمايي براي قرائت پلاك اتومبيل خلافكار بكار مي گيرد و نيز دوربيني كه جهره فرد مجرم را براي پليس شهري محرز مي نمايد متفاوت مي باشد.بر اساس آزمون كلاسيكي كه به استاندارد Rotakin معروف شده مشاهده و رصد نمودن سوژه ها را در چهار دسته تقسيم بندي مي نمايند و ترمينولوژي معين و تعريف شده اي را براي اين چهار گونه وضع نموده اند.
1. نظارت (monitoring): وقتي است كه طول قامت يك سوژه منفرد معادل 5% طول تصوير صفحه مانيتور نظاذه گر را اشغال نمايد. در اين حالت نظاره گر قادر به تشخيص تعداد، جهت حركت و سرعت سوژه ها خواهد بود.
2. آشكار سازي (detect): در اين حالت طول قامت سوژه 10% طول تصوير مانيتور را تشكيل مي دهد. با چنين تصويري مثلا بعد از اعلان هشدار يك سيستم حفاظت پيراموني ميتوان تشخيص داد كه آيا يك عامل انساني به ديواره تماس داشته يا جانوري تصادفا به آن برخورد كرده است.
3. تشخيص (recognize): در اين وضعيت طول سوژه 50% طول مانيتور را شامل مي شود و مي توان با دقت نسبتا بالايي صاحب تصوير را با افرادي كه مي شناسيم وطابقت داد.
4. شناسايي (identify): در اين حالت طول قامت سوژه 120% طول مانيتور مي باشد. و كيفيت تصوير و اجزاي پيكر او در حدي است كه بي ترديد مي توان شخص را شناسايي نمود. البته ميزان نور محيط و زاويه سوژه نسبت به دوربين نيز در اين امر دخيل است.
هدف از طرح اين مطلب بطلان اين نظريه است كه در بسياري از افراد ذينفع ولي غير كارشناس رسوب نموده است كه: خريد مدل هايي با وضوح بالاتر هميشه كمك به افزايش كارايي شخص نظاره گر مي نمايد.واقعيت مطلب اين است كه بنابر نوع ماموريتي كه هر كدام از ذينفع هاي پروژه بر عهده دارند بايد نقطه ديد مناسب براي آنان محاسبه نمود و دوربين متناسب با اين كار را تعبيه نمد. بعلاوه انتخاب غلط دوربين با وضوح بالاي بدون توجيح فني، در ميزان پهناي باند مورد نياز، حجم ذخيره سازي و ... تاثير گذار شده و هزينه هاي پروژه را بي جهت افزايش خواهد داد.
مبلغ واقعی 5,300 تومان 4% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 5,088 تومان
برچسب های مهم
با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت انگیز اسیدهای چرب قدم بگذارید، انواع مختلف آنها را بشناسید، با خواص و فواید بی نظیر آنها برای سلامتی آشنا شوید و با انتخابی آگاهانه در رژیم غذایی خود، طعم شیرین سلامتی و شادابی را بچشید! اسیدهای چرب، یکی از اجزای اصلی چربی ها هستند که ... ...
با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت انگیز ویروس ها و داروهای ضد ویروسی قدم بگذارید، انواع مختلف ویروس ها را بشناسید، با نحوه ی عملکرد داروهای ضد ویروسی آشنا شوید و با آگاهی و دانش کافی، از خود و اطرافیانتان در برابر ویروس ها محافظت کنید! توضیحات محصول: ویروس ها، موجودات ... ...
با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت انگیز واکسن ها قدم بگذارید، تاریخچه ی آنها را بشناسید، با انواع مختلف آنها و نحوه ی عملکردشان آشنا شوید، فواید و مزایای واکسیناسیون را بیاموزید و با واکسینه کردن خود و فرزندانتان، به حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری های خطرناک کمک ... ...
ویتامین C، یک ویتامین ضروری و محلول در آب است که نقش های حیاتی در بدن انسان ایفا می کند. در این تحقیق جامع، به بررسی موارد زیر در مورد ویتامین C می پردازیم: اهمیت ویتامین C: این بخش به بررسی نقش های حیاتی ویتامین C در بدن، مانند تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به جذب آهن، ... ...
نوروز، یکی از شادترین و پربرکت ترین جشن های ایرانیان است که با سفره های رنگارنگ و پر از خوراکی های خوشمزه همراه است. اما در کنار لذت بردن از این سنت دیرینه، حفظ سلامتی و تناسب اندام نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در این راهنمای جامع، به ارائه برنامه غذایی متعادل و ... ...
آسپرین، یکی از قدیمی ترین و رایج ترین داروهای مسکن و ضد التهاب است که به طور گسترده ای برای تسکین درد، تب و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سکته مغزی استفاده می شود. در این راهنمای جامع، به بررسی کامل آسپرین، از تاریخچه و نحوه عملکرد آن تا موارد مصرف و عوارض ... ...
فارماکولوژی، علم مطالعه ی داروها است که به بررسی اثرات داروها بر بدن انسان، نحوه ی عملکرد آنها، کاربردهای درمانی، عوارض جانبی و تداخلات دارویی می پردازد. دانش فارماکولوژی برای تمامی متخصصان حوزه ی پزشکی، مانند پزشکان، داروسازان، پرستاران و همچنین دانشجویان رشته های پزشکی، ... ...
کمبود اشتها، مشکلی شایع است که می تواند به دلایل مختلفی مانند استرس، اضطراب، افسردگی، بیماری های مختلف و یا حتی مصرف برخی از داروها ایجاد شود. این مشکل می تواند منجر به کاهش وزن، ضعف و بی حالی، و همچنین سوء تغذیه شود. در این راهنمای جامع، به بررسی کامل کمبود اشتها، از علل ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بازاریابی داده محور یا مبتنی بر داده فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:بازاریابی داده محور چیست؟فرایندهای بازاریابی داده محورتفاوت بازاریابی سنتی و بازاریابی داده محورمزایای بازاریابی داده محورروش ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم آنبوردینگ مشتری فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:آنبوردینگ (Onboarding) مشتری چیستاهمیت آنبوردینگ مشتریاستفاده از فرآیند آنبوردینگ مشتری مزایای آنبوردینگ مشتری فرایند آنبوردینگ مشتری چقدر ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم شاخص عملکرد مشتری فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهقسمتی از متن:شاخص عملکرد مشتری (CPI) چیست؟CPIها، معیارهای قابل اندازهگیری و مربوط به مشتری هستند که نشان میدهند یک کسبوکار، فارغ از صنعت، چگونه بر ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تحلیل رهبری کاریزماتیک فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:تعریف رهبری کاریزماتیک اهمیت رهبری کاریزماتیکانواع رهبران کاریزماتیک رهبران کاریزماتیک آینده پرداز رهبران کاریزماتیک بحران محورتاریخچه ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم حداقل محصول پذیرفتنی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:حداقل محصول پذیرفتنی (MVP) چیست؟تاریخچه حداقل محصول پذیرفتنیاهداف ساخت حداقل محصول پذیرفتنی حداقل محصول پذیرفتنی چگونه کار میکند؟مراحل ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بخش بندی بازار و روش های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 31پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:بخشبندی بازار چیست؟اهداف تقسیم بندی بازاراهمیت تقسیم بندی بازارسطوح تقسیم بندی بازارانواع بخش بندی بازاربخش بندی جمعیتی تقسیم بندی ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویدادی و اهمیت آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:ایونت مارکتینگ چیستاهمیت ایونت مارکتینگ انواع بازاریابی رویدادیرویدادهای آنلاینوبینارهارویدادهای مجازیرویدادهای ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی چرخه عمر محصول فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:تعریف چرخه عمر محصولمراحل چرخه عمر محصولمعرفی محصول رشد محصول بلوغ محصول استراتژی های بازاریابی چرخه عمر محصولنحوه محاسبه چرخه عمر محصول زمان ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تحلیل نرخ بازگشت سرمایه فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:نرخ بازگشت سرمایه چیستاهمیت نرخ بازگشت سرمایه فرمول محاسبه نرخ بازگشت سرمایهروش های محاسبه نرخ بازگشت سرمایهتجزیه و تحلیل نرخ بازگشت سرمایه ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم تیکتینگ فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب: سیستم تیکتینگ چیست؟انواع سیستم های تیکتینگسیستمهای مبتنی بر وبسیستم های مبتنی بر تلفنسیستم های مبتنی بر چتمزایای سیستم تیکتینگ ویژگی های ... ...
کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، آرزوی بسیاری از افراد است. اما، بسیاری از افراد در رسیدن به این هدف با مشکلاتی روبرو هستند. در کنار رژیم غذایی سالم و ورزش منظم، نوشیدن برخی از نوشیدنی های طبیعی می تواند به شما در کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام کمک کند. در این راهنمای ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:حاشیه فروش چیست؟محاسبه حاشیه فروشاهمیت حاشیه فروش سنجش سودآوریارزیابی عملکردکنترل هزینههاانواع حاشیه فروشحاشیه سود ناخالصحاشیه سود ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهقیمت گذاری نفوذی چیست؟استراتژی قیمتگذاری نفوذیاهداف استراتژی قیمتگذاری نفوذیکاربردهای استراتژی قیمت گذاری نفوذیمزایای ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک قیمت گذاری روانشناختی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهقیمتگذاری روانشناسی چیست؟اصول قیمت گذاری روانشناختیاصل قاببندیاصل همخوانیاصل زمینهاصل سیگنالدهیتاکتیک های قیمتگذاری ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی قیمتگذاری تقسیمی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مفهوم قیمت گذاری تقسیمیاهداف قیمت گذاری تقسیمیانواع قیمت گذاری تقسیمیتقسیم قیمت بر اساس مشتریتقسیم قیمت بر اساس تعداد محصولتقسیم قیمت ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 16پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهتعریف بازاریابی چندسطحیشیوههای بازاریابی چند سطحینحوه کارکرد بازاریابی چند سطحی تفاوت بازاریابی چندسطحی با بازاریابی شبکهای و... ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی گاو بنفش در بازاریابی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 23پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:استراتژی گاو بنفش چیست؟ویژگیهای یک گاوبنفش تاثیرات استراتژی گاو بنفش جذب خریدارتغییر رفتاری بازارفرصتهاارزندگیخاص بودنروش کشف گاو ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با بازار سرد فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:بازار سرد چیست؟ اهمیت بازار سرد شناسایی بازار سرداستراتژی فروش در بازار سردمراحل فروش در بازار سردمرحله اولمرحله دوممرحله سومو... ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک فروش B2B فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 23پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فروش B2B چیست؟انواع فروش B2Bفروش به تامینکننده و تولیدکنندهفروش به توزیعکننده و خردهفروش فروش خدمات و خدمات عمومیفروش به سازمانهای دولتیفروش به ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با متاورس فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:متاورس چیست؟دنیای متاورس چیست؟تاریخچه متاورسویژگی های متاورسکارکرد متاورس مزایای زندگی در متاورس نمایندگان اصلی متاورسو... ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بازاریابی امنی چنل Omni Channel فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:بازاریابی اومنی چنل چیست؟بازاریابی مولتی چنل چیست؟تفاوت بین مالتی چنل و امنی چنلتاریخچه اومنی مارکتینگاهمیت بازاریابی اومنی چنل ... ...