دانلود فایل های دانشجویی(پایان نامه،مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوالات و ...)

محل لوگو

دندان پزشکی

گزارش کارآموزی

نقشه کشی

معارف اسلامی

مهندسی مکانیک

مدیریت

مدیریت

برق والکترونیک

مهندسی کامپیوتر

مدیریت

مدیریت

حسابداری

الکترونیک

حسابداری

مهندسی الکترونیک

ریاضی

مدیریت

آموزشی

مهندسی کامپیوتر

علوم اجتماعی

جغرافیا

روان شناسی

علوم اجتماعی

ریاضی

حسابداری

شیمی

روان شناسی

روان شناسی

علوم تربیتی

روان شناسی

علوم تربیتی

علوم تربیتی

کامپیوتر

کسب وکارالکترونیک

نقشه کشی

روان شناسی

الکترونیک

روان شناسی

علوم تربیتی

سرمایه گذاری

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت پرتفوی

تاریخچه آموزش و پرورش‎

تاثیر آموزش پیش دبستانی بر روی کودکان

سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها

پرسشنامه سبک مدیریت

پرس و جو در بانک اطلاعاتی SQL

رمزنگاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری

دیکانستراکشن

معماری

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت

مدیریت

روان شناسی

برق

آمار

مهندسی مکانیک

مهندسی مواد

کامپیوتر

مدیریت

مدیریت

حسابداري

نرم افزار

استانداردهای حسابداری

الکترونیکی

علوم انسانی

روان شناسی

معماری

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

شیمی

روان شناسی

رياضيات

فنی مهندسی

کامپیوتر

علوم انسانی

روان شناسی

مدیریت

مدیریت

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

فناوری نانو

کامپیوتر

اقتصاد

حسابداري

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

مبانی نظری

مبانی نظری

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

حسابداري

برق

برق

برق

معماری

کامپیوتر

کشاورزی

کشاورزی

کشاورزی

کامپیوتر

کامپیوتر

الکترونیکی

کامپیوتر

کامپیوتر

برق

برق

الکترونیکی

کامپیوتر

کامپیوتر

برق

حقوق

حقوق

حقوق

برق

برق

فنی مهندسی

برق

معماری

جغرافیا

الکترونیکی

اقتصاد

برق

صنایع غذایی

جغرافیا

صنایع دستی

ریاضی

الکترونیکی

کامپیوتر

ادبیات فارسی

برق

برق

برق

حسابداری

کامپیوتر

صنایع غذایی

کشاورزی

حسابداري

کامپیوتر

اقتصاد

مدیریت

کشاورزی

کامپیوتر

دام پزشکی

شیمی

الکترونیک

کامپیوتر

کامپیوتر

روان شناسی

شیمی

هنری

مدیریت

صنایع غذایی

برق

برق

برق

علوم اجتماعی

حسابداری

برق

مدیریت

فنی مهندسی

برق

آموزش و پرورش

علوم تربیتی

آموزشی

کامپیوتر

برق

آموزش و پرورش

برق

فنی مهندسی

فنی مهندسی

ادبیات

برق

صنایع غذایی

کامپیوتر

فنی مهندسی

صنایع غذایی

آمار

هنری

آموزشی

هنری

آموزشی

علوم تربیتی

دام پزشکی

روان شناسی

روان شناسی

کامپیوتر

روان شناسی

معماری

صنایع دستی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 34
  • بازدید دیروز : 90
  • بازدید کل : 457221

مقاله بررسي تاثير پدر و مادر بر خلق خوي كودكان كه در منزل هستند و كودكان مهد كودك


مقاله بررسي تاثير پدر  و مادر بر خلق خوي كودكان  كه  در منزل هستند و كودكان مهد كودك

 مقاله بررسي تاثير پدر و مادر بر خلق خوي كودكان كه در منزل هستند و كودكان مهد كودك  در 90 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش

چکيده

هدف از انجام اين پژوهش مقايسه‌ي خلق و خوي کودکان نوپا در شيرخوارگاه‌هاي مراکز بهزيستي با کودکان نوپاي همسال در شرايط عادي بوده است. در اين پژوهش سعي کرديم خلق و خوي کودکان نوپا در گروه را از لحاظ چهار مؤلفه‌ي خلق و خو شامل: خلق و خوي منفي، کندي سازگاري با تغييرات، شدت ابزار احساسات و غريبگي کردن را با هم مقايسه کنيم.

جامعه‌ي آماري در اين پژوهش، شامل 30 کودک نوپا در شيرخوارگاه‌هاي مراکز بهزيستي و 30 کودک نوپاي همسال که در شرايط عادي رشد و پرورش مي يابند، مي‌باشد. که ما براي دسترسي به آنها، اين کودکان را به صورت تصادفي از سه مهد کودک در شمال، جنوب غرب و شرق تهران انتخاب کرديم.

وسيله‌ي اندازه‌گيري، آزمون ارزيابي تصويري خلق و خوي، کلارک استورات، فتيز پاتريک و گلدبرگ مي‌باشد. اين آزمون که براي اندازه‌گيري دشواري خلق و خوي کودکان نوپا در سال 2000 ميلادي ساخته شده است، خلق و خوي کودکان نوپا را از لحاظ، منفي بودن، کندي سازگاري با تغييرات، شدت ابراز احساسات و غريبگي کردن مورد ارزيابي قرار مي‌دهد. که براي ارزيابي ميزان پايايي و اعتبار آزمون در ايران، ابتدا آن را بر روي نمونه‌اي 50 نفري از کودکان نوپاي عادي که از سه مهد کودک در شمال، جنوب غرب و شرق تهران به طور تصادفي انتخاب شده بودند اجرا کرديم که ميزان اعتبار آزمون 93% درصد بدست آمد که نشان مي‌دهد، آزمون از اعتبار بالايي برخوردار است.

براي گرد‌آوري داده‌ها، پرسشنامه‌ي ارزيابي تصويري خلق و خو را بين مادران 30 کودک نوپا در شرايط عادي رشد و پرورش مي‌يابند توزيع کرديم و از آنها خواستيم با ديدن هر موقعيت، گزينه‌ي پاسخ را که به صورت تصويري طراحي شده است را علامت بزنند. سپس پرسشنامه بين مربيان 30 کودک نوپا در شيرخوارگاه‌هاي مراکز بهزيستي توزيع و اطلاعات لازم گردآوري شد. اطلاعات بدست آمده با استفاده از شيوه‌هاي آمار توصيفي دسته‌بندي و خلاصه شد و ميانگين و انحراف استاندارد آنها محاسبه گرديد و در قسمت آمار استنباطي براي بررسي تفاوت گروه‌ها از لحاظ چند متغير به طور همزمان از تحليل واريانس چند متغيري (MANOVA) استفاده شد.

يافته‌هاي پژوهش نشان داد که دو گروه کودکان نوپا در شيرخوارگاه‌هاي مراکز بهزيستي و کودکان نوپا در شرايط عادي از لحاظ سر مؤلفه‌ي خلق و خوي منفي، شدت ابراز احساسات و غريبگي کردن با هم تفاوت معنا‌داري دارند ولي از لحاظ کندي سازگاري با تغييرات تفاوت معناداري بدست نيامد. در خلق و خوي منفي کودکان نوپا در شيرخوارگاه‌ها در مقايسه با گروه همسالانشان خلق و خوي منفي بيشتري داشتند. در زمينه‌ي شدت ابراز احساسات نيز نسبت به گروه کودکان نوپا در شرايط عادي احساساتشان و با شدت بيشتري ابراز مي‌کردند ولي در متغير غريبگي کردن نتايج نشان داد که کودکان نوپا در شرايط عادي نسبت به گروه کودکان نوپا در شيرخوارگاه‌ها در حضور افراد ناآشنا بيشتر غريبگي مي‌کنند.


 مقدمه

از لحظه‌ي انعقاد نطفه و در طول زندگي که مي‌تواند 60، 70، 80 يا 100 سال طول بکشد، انسان به تدريج دوره‌هاي مختلفي از شبه جنيني، نوزادي، نوبادگي، کودکي، نوجواني، بزرگسالي، ميانسالي و پيري را طي مي‌کند و در طي اين دوران تغييرات زيادي در انسان به وجود مي‌آيد . اين تغييرات زمينه‌هاي زيادي را در بر مي‌گيرد مانند تغييرات جسمي، شناختي و رواني – اجتماعي (وندرزندن[1]،ترجمه گنجي،1385) .

براي بررسي و درک متغيرهاي فردي مختلف موجود ميان افراد در دوران نوجواني و بزرگسالي، تاکنون تحقيقات زيادي صورت گرفته است هدف از انجام اين تحقيقات، شناخت و درک اثرات خلق و خو، خودباوري، خويشتنداري، عزت نفس و ... در ارتباط با شماري از رويداد‌هاي اجتماعي نظير رفتارهاي پر خطر، سوءاستفاده‌ها و بدرفتاري، افسردگي، خود کشي، خشونت و بزهکاري مي‌باشد . شواهد متعددي نشان مي‌دهد که خصوصيات فردي باشد در طي دوران نوجواني و بزرگسالي تغيير مي‌کنند . از آنجاييکه، اساس و پايه ي توانايي‌هاي اجتماعي و فردي و خصوصيات فردي در دوره ي نوزادي و نوپايي شکل مي‌گيرد، بنابراين محققان بهترين زمان را براي بررسي و مطالعه خصوصيات فردي و اجتماعي، اوايل دوره ي رشد مخصوصاً دوران نوباوگي مي‌دانند (هوک[2]، کلوير - ماوس[3]،2002) . نوباوگي و نوپايي به دو سال اول زندگي گفته مي‌شود که يکي از پرجنب و جوش ترين دوران رشد است . قد کودکان نوپا در پايان سال اول 50 درصد و در دو سالگي 75 درصد بيشتر از زمان تولد است .

وزن نيز افزايش قابل ملاحظه اي نشان مي‌دهد . در 5 ماهگي وزن نسبت به زمان تولد، 2 برابر، در يک سالگي، سه برابر و در دو سالگي، سه برابر و در دو سالگي، چهار برابر شده است . کودکان نوپا به جاي افزايش منظم به صورت جهش‌هاي کوچک رشد مي‌کنند . در سر تاسر دوره ي نوبادگي مغز با سرعت حيرت انگيزي به رشد خود ادامه مي‌دهد. توليد انبوه سيناپسها در مغز مي‌تواند علت جهش‌هاي رشد مغز در 2 سال اول زندگي باشد . شواهد تأکيد مي‌کنند که، چند سال اول زندگي، دوراني است که مغز خيلي شبيه اسفنج است، زيرا يادگيري مهارت‌هاي جديد، سريع و چشمگير است (برک[4]،2001).

از لحاظ شناختي نوباوگان در طول سال اول به رويدادهاي تازه وگيرا، توجه مي‌کنند . آنها با انتقال به دوره ي نوپايي براي رفتار عمدي آماده تر مي‌شوند و با پيچيده تر شدن برنامه‌ها و فعاليت‌ها مدت توجه در کودکان نوپا افزايش مي‌يابد . همچنين از لحاظ حافظه در نيمه ي سال اول زندگي، مي‌توانند موضوعات را به ياد بياورند . طبقه بندي نيز در کودکان نوپا در ابتدا جنبه ادراکي دارد که بر اساس شباهت ظاهري صورت مي‌گيرد . اما در پايان سال اول ف طبقه بندي‌ها، مفهومي مي‌شود و بالاخره در حدود 11 ماهگي، کودکان نوپا مي‌توانند اشياء را در دو طبقه دسته بندي کنند(کوپنيک[5]،1987 به نقل از برک 2001) .

از لحاظ رشد عاطفي و هيجاني، چون اندازه گيري جداگانه تغييرات دروني و فيزيولوژيکي در کودکان غير ممکن است و از آنجائيکه تغيير در حالات چهره در واکنش به پديده‌هايي که ايجاد هيجان مي‌کند، همگاني است و با تغيير در دستگاه عصبي خود مختار همراه است، برخي از محققان از حالات چهره ي کودک عواطف خاصي را استنباط مي‌کنند که مهمترين آنها عبارتند از خنده، ترس، خشم و غريبي کردن (ماسن[6]،ترجمه ياسايي).

کودکان نوپا در ابراز عواطف و خلق و خو با يکديگر متفاوتند . منظور از خلق و خو، تمايلات و ويژگي‌هاي ذاتي است که اساس رفتار مشخص را تشکيل مي‌دهد . براي مثال کاگان و همکارانش مشاهده کردند که برخي از کودکان از هنگام تولد، وقتي در مقابل يک شخص يا يک موقعيت ناآشنا قرار مي‌گيرند، بيش از اندازه کمرويي نشان مي‌دهند . اين تفاوت‌ها همچنان باقي مي‌مانند و پيامدهاي اجتماعي عميقي به همراه مي‌آورد (و ندرزندن،ترجمه ي گنجي، 1385).

خلق و خو کانون اصلي رشد شخصيت، تعهد و خود گرداني مي‌باشد . خلق وخو شيوه ي منحصر به فردي است که شخص با افراد و موقعيت‌ها ارتباط برقرار مي‌کند . از هنگام تولد، تفاوت‌هاي مشخصي از نظر ويژگي‌هاي خلق و خويي در کودکان نمايان است (هوک، کلوير – ماوس، 2002) .

به طور کلي مي‌توان گفت خلق و خو و شخصيت افراد تحت تأثير دو دسته عوامل موروثي و عوامل محيطي شکل مي‌گيرد . عوامل موروثي شامل ويژگي‌هاي جسمي و آن دسته از آمادگي‌هايي است که احتمالاً از طريق وراثت از نسلي به نسل ديگر منتقل مي‌شود . مثلاً بيماري اسکيزوفرن که تعداد بستري شدگان آن از بزرگترين ارقام بيماري‌هاي دنياست، در بين دوقلوهاي يکسان که حتي در دو محيط کاملاً مختلف پرورش يافته باشند، به مراتب بيشتر از خواهران و برادران عادي است (احدي، بني جمالي، 1380).

اگرچه تأثيرات ژنتيکي برخلق و خو مشخص است ولي در عوض هيچ تحقيقي نشان نداده است که نوباوگان سبک‌هاي هيجاني خود را بدون حمايت محيط حفظ مي‌کنند . در عوض وراثت و محيط معمولاً به کمک هم به ثبات سرشت يا خلق وخو را تقويت مي‌کنند . از مهمترين عوامل محيطي که در خلق و خوي کودک تأثير مهم دارد رفتار متقابل پدر و مادر با کودک مي‌باشد که به آن اصل دو سويه مي‌گويند . رشد کودکان محصول نقش متقابل بين خصوصيات خودشان و افرادي است که با آنها سروکار دارند و نتيجه ي عمده اين کنش متقابل بين مادر و کودک، نوعي وابستگي عاطفي است که ايجاد امنيت رواني مي‌کند ( ماسن، ترجمه ي ياسايي، 1380) در تحقيقي که توسط هوک و کلوير ماوس، (2002)، انجام گرفت نتايج تحقيق نشان داد که حساسيت و پاسخدهي مادران به عکس العمل‌هاي کودک موجب ايجاد احساس امنيت در سال‌هاي اوليه ي زندگي کودک مي‌شود و غالباً با افزايش حرف شنوي، همکاري و خود مختاري کودک نوپا همراه است . منظور از حساسيت در اينجا به رفتارهايي اطلاق مي‌شود که به موجب آن مادر بر اساس سطح رشد و وضعيت فعلي کودک، به هر گونه اشاره و حرکت کودک نظير نيات،اهداف و اقدامات توجه دارد و پاسخدهي به واکنش‌ها يا رفتارهاي مادرانه ايي اطلاق مي‌شود که از اقدامات و رفتارهاي کودک قابل پيش بيني بوده و يا بر آنها موثر هستند .

با توجه به اين موضوع و اهميت اين رابطه، ما در اين پژوهش، به بررسي خلق و خوي کودکان نوپايي که در مراکز شبانه روزي، نگهداري مي‌شوند و از داشتن اين رابطه و وابستگي عاطفي محروم هستند با کودکان نوپاي همسال که در محيط‌هاي عادي رشد و پرورش مي‌يابند، مي‌پردازيم تا مشخص شود آيا قرار گرفتن در شرايط محيط‌هاي شبانه روزي، بر خلق و خوي آنان تأثير مي‌گذارد يا خير؟

 بيان مسأله

هر پدر و مادر و يا هر پرستار بخش نوزادان، مي‌داند که در ميان کودکان تفاوت‌هاي آشکاري وجود دارد که از همان سنين روزهاي زندگي ديده مي‌شود . بعضي بسيار مي‌گريند، بعضي ساکت اند، بعضي طبق برنامه ي منظمي مي‌خوابند و بعضي ديگر بي موقع از خواب بيدار مي‌شوند، بعضي مدام مي‌جنبند و بعضي ديگر ديگر در جاي خود مدتها آرام مي‌مانند. البته مي‌توان کاري کرد که کودکان تحريک پذير و فعال تر شوند ولي بايد قبول کنيم که بعضي از کودکان به خلق و خوي خاص و واکنش‌هاي خاصي گرايش دارند . اين گرايش‌ها که اساس سرشتي دارند، خلق و خو ناميده مي‌شود (ماسن، ترجمه ياسايي، 1380). پژوهشگران به طور روز افزوني به تفاوت‌هاي سرشتي در نوبادگان و کودکان علاقمند شده اند زيرا تصور مي‌شود که صفات رواني که خلق و خو را به وجود مي‌آورد، شالوده ي شخصيت بزرگسالان را مي‌سازد. در تحقيقي که توسط توماس[7] وچس[8]،1965 به نقل از برک، 2001) انجام شده است نشان مي‌دهد که خلق و خو مهمترين عاملي است که احتمال دچار شدن کودک به مشکلات رواني يا مصون ماندن از عوارض بسيار استرس زاي زندگي را افزايش مي‌دهد با اين حال آنان دريافتند که خلق و خو ثابت نيست و روش‌هاي تربيت مي‌تواند سبک‌هاي هيجاني کودکان را به مقدار زيادي تغيير دهد .

 

فهرست مطالب

فصل اول : چارچوب پژوهش

1. 1- چکيده ..............................................................................................................

1. 2- مقدمه ...............................................................................................................

1. 3- بيان مسأله .......................................................................................................

1. 4- اهميت موضوع .................................................................................................

1. 5- هدف پژوهش ...................................................................................................

1. 6- فرضيه‌هاي پژوهش .........................................................................................

1. 7- تعريف عملياتي متغير‌هاي پژوهش ...................................................................

فصل دوم : پيشينه‌‌ي تحقيق

2. 1- مقدمه ...............................................................................................................

2. 2- تعريف خلق و خوي .........................................................................................

2. 3- پيشينه‌ي نظري .................................................................................................

2. 4- مؤلفه‌هاي خلق و خوي .....................................................................................

2. 5- انواع خلق و خو ................................................................................................

2. 6- ارزيابي خصوصيات خلقي در کودکان نوپا ......................................................

2. 7- عوامل مؤثر در خلق و خو ...............................................................................

2. 7. 1- عوامل ژنتيکي ..............................................................................................

2. 7. 2- عوامل محيطي ..............................................................................................

2. 7. 2. 1- خانواده ...................................................................................................

2. 7. 2. 2- مراحل دلبستگي از ديدگاه بولبي .............................................................

2. 7. 2. 3- انواع دلبستگي ........................................................................................

2. 7. 3- شيوه‌هاي فرزند پروري ...............................................................................

2. 7. 3. 1- انواع شيوه‌هاي فرزند پروري ..................................................................

2. 7. 4- اصول انضباطي ...........................................................................................

2. 8- اختلالات و مشکلات خلقي در کودکان نوپا .......................................................

2. 9- محروميت عاطفي و اثرات نگهداري کودکان در مؤسسات شبانه‌روزي ............

فصل سوم : روش تحقيق

3. 1- مقدمه ...............................................................................................................

3. 2- جامعه‌ي آماري ................................................................................................

3. 3- نمونه و روش نمونه‌گيري ................................................................................

3. 4- ابزار پژوهش ...................................................................................................

3. 5- روش گردآوري داده‌ها ....................................................................................

3. 6- نوع پژوهش .....................................................................................................

3. 7- روش آماري ....................................................................................................

فصل چهارم: يافته‌هاي پژوهش

4. 1- مقدمه ...............................................................................................................

تجزيه و تحلي نمرات ميانگين و انحراف استاندارد متغير‌هاي .....................................

خلق و خو در دو گروه عادي و بهزيستي ..................................................................

تجزيه و تحليل نمرات متغير خلق و خوي منفي در دو گروه .......................................

تجزيه و تحليل نمرات متغير شدت ابراز احساسات ....................................................

تجزيه و تحليل نمرات متغير غريبگي کردن .................................................................

فصل پنجم :‌بحث و نتيجه‌گيري ................................................................................

بحث و نتيجه‌گيري فرضيه‌ي دوم پژوهش .................................................................

بحث و نتيجه‌گيري فرضيه‌ي سوم پژوهش ................................................................

بحث و نتيجه‌گيري فرضيه‌ي چهارم پژوهش ..............................................................

بحث و نتيجه‌گيري فرضيه‌ي پنجم پژوهش ................................................................

5. 7- محدوديت‌‌هاي پژوهش .....................................................................................

5. 8- پيشنهاد‌هاي پژوهشي........................................................................................

5. 9- پيشنهاد‌هاي اجرايي ..........................................................................................

منابع فارسي ..............................................................................................................

منابع انگليسي

 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

پاورپوینت بازاریابی تجربی و استراتژی های آن

پاورپوینت بازاریابی تجربی و استراتژی های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بازاریابی تجربی و استراتژی های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 23پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:تعریف بازاریابی تجربی اهمیت بازاریابی تجربیدلایل اهمیت بازاریابی تجربی مزایای بازاریابی تجربی وظیفه‌ بازاریابان تجربیمقایسه ... ...

پاورپوینت مفهوم نرخ ریزش مشتری

پاورپوینت مفهوم نرخ ریزش مشتری

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم نرخ ریزش مشتری فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:نرخ ریزش مشتری چیست؟اهمیت نرخ خرید مشتری دلایل ریزش مشتریمحاسبه نرخ ریزش مشتری مزایای محاسبه نرخ ریزش مشتریمعایب محاسبه نرخ ریزش مشتری ... ...

پاورپوینت بررسی مفهوم ارزش پیشنهادی

پاورپوینت بررسی مفهوم ارزش پیشنهادی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی مفهوم ارزش پیشنهادی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهارزش پیشنهادی چیست؟هدف ارزش پیشنهادی عناصر ارزش پیشنهادیعنوانعنوان فرعی یا پاراگرافعنصر بصریانواع ارزش پیشنهادی معیارهای مهم ارزش ... ...

پاورپوینت بیزینس پلن و طراحی آن

پاورپوینت بیزینس پلن و طراحی آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بیزینس پلن و طراحی آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبیزینس پلن چیست؟انواع بیزینس پلنارکان اصلی در طراحی بیزینس پلنمحصولات یا خدمات مشتری یا مخاطب ارزش پیشنهادی محصولشیوه توزیع و چگونگی ... ...

پاورپوینت بررسی بازاریابی معکوس

پاورپوینت بررسی بازاریابی معکوس

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی بازاریابی معکوس فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبازاریابی معکوس چیستبازاریابی معکوس چگونه کار می کنداصول بازاریابی معکوس فکر دقیقساخت استراتژیبستن فروشاجرای بازاریابی معکوسو... ... ...

پاورپوینت تحلیل نمودار SIPOC

پاورپوینت تحلیل نمودار SIPOC

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تحلیل نمودار SIPOC فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:نمودار SIPOC چیست؟اهمیت نمودار SIPOCاجزای نمودار SIPOC چه موقع از نمودار SIPOC استفاده می شودمزایای نمودار SIPOCمعایب نمودار SIPOCقوانین رسم ... ...

دانلود جزوه بیوتکنولوژی

جزوهsharpبیوتکنولوژی sharpدکتر_حجازیفایل شامل کل مباحث دکتر حجازی ...

پاورپوینت آشنایی با فرانچایز

پاورپوینت آشنایی با فرانچایز

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با فرانچایز فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فرانچایز چیستاصول و قوانین فرنچایزعناصر اصلی فرانچایز انواع فرانچایز فرانچایز تک واحدیفرانچایز چند واحدیفرانچایز محصولفرانچایز منطقه‌ایفرانچایز ... ...

پاورپوینت نردبان وفاداری مشتری و اهمیت آن

پاورپوینت نردبان وفاداری مشتری و اهمیت آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت نردبان وفاداری مشتری و اهمیت آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمشتری وفادار چه کسی استنردبان وفاداری مشتری چیستهدف نردبان وفاداری مراحل نردبان وفاداری مشتریانمرحله 1: آگاهیمرحله 2: ... ...

پاورپوینت تکنیک سکوت در فروش

پاورپوینت تکنیک سکوت در فروش

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک سکوت در فروش فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهاصول تکنیک فروش با سکوتسکوت یک ابزار فروش قدرتمند استفاده از سکوت به نفع فروش استفاده های تکنیک فروش‌با‌سکوت مزیت فروش با سکوتمعایب ... ...

پاورپوینت گیمیفیکیشن و کاربرد آن در بازاریابی

پاورپوینت گیمیفیکیشن و کاربرد آن در بازاریابی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت گیمیفیکیشن و کاربرد آن در بازاریابی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:گیمیفیکیشن چیست؟تاریخچه‌ گیمیفیکیشن مزایای استفاده از گیمیفیکیشناصول گیمیفیکیشنمشکلات اصلی گیمیفیکیشن نحوه ایجاد یک ... ...

پاورپوینت استراتژی باندلینگ در فروش

پاورپوینت استراتژی باندلینگ در فروش

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی باندلینگ در فروش فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 33پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:باندلینگ چیستانواع استراتژی باندلینگباندلینگ خالص باندلینگ ترکیبی باندلینگ ترکیبی و انتخابی باندلینگ محصولات جدید مزایای استراتژی ... ...

پاورپوینت فروش مویرگی و روش های آن

پاورپوینت فروش مویرگی و روش های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت فروش مویرگی و روش های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 31پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فروش مویرگی چیست؟انواع فروش مویرگیفروش مویرگی انحصاریفروش مویرگی گستردهفروش مویرگی گزینشیهدف بازاریابی مویرگیمزایای فروش مویرگیمعایب فروش ... ...

پاورپوینت مدیریت سرنخ و فرآیند آن

پاورپوینت مدیریت سرنخ و فرآیند آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مدیریت سرنخ Lead Management و فرآیند آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمدیریت سرنخ چیستاهمیت مدیریت سرنخ روش‌های تقویت سرنخمزایای تقویت سرنخ‌هاانواع مختلف سرنخ ها سرنخ های سردسرنخ های ... ...

دانلود پاورپوینت آشنایی با آپ سلینگ

دانلود پاورپوینت آشنایی با آپ سلینگ

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با آپ سلینگ فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمفهوم آپسلینگ اهمیت آپ سلینگنحوه استفاده از مهارت فروش آپ سلینگمقایسه آپ سلینگ با کراس سلینگمزایای تکنیک آپ‌ سلینگبهبود تجربه مشتریتشویق ... ...

پاورپوینت تکنیک رترومارکتینگ چیست

پاورپوینت تکنیک رترومارکتینگ چیست

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک رترومارکتینگ چیست فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبازاریابی رترومارکتینگ چیست؟محصول رترومارکتینگ نحوه کارکرد نوستالژی مارکتینگ تکنیک های جذب مشتری با رترومارکتینگرسانه های اجتماعیظاهر ... ...

پاورپوینت آشنایی با فروش مشاوره ای

پاورپوینت آشنایی با فروش مشاوره ای

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با فروش مشاوره ای فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فروش مشاوره ای چیست؟مشاور فروش کیست؟ مشاور فروش چه کار می‌کند؟ اصول فروش مشاوره ایآماده کردنمتصل کردندرک کردنتوصیه کردنمتعهد کردنعمل ... ...

پاورپوینت بررسی بیماری شب کوری

پاورپوینت بررسی بیماری شب کوری

  عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی بیماری شب کوری فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهشب کوری چیستعلائم بیماری شب کوریعلل بیماری شب کوریعلائم شب کوری در کودکانجلوگیری از بیماری شب کوری چه موقع به پزشک باید مراجعه ... ...

پاورپوینت آشنایی با میکرواکشن

پاورپوینت آشنایی با میکرواکشن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با میکرواکشن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمیکرواکشن چیست؟ویژگی میکرواکشننکات استفاده بهینه از میکرو اکشن هاارزیابی مداوم اهدافتقسیم تسک‌ها به بخش‌های کنترل پذیرتغییر در ذهنیتچطور ... ...

پاورپوینت مفهوم هک رشد

پاورپوینت مفهوم هک رشد

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم هک رشد فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:هک رشد چیستتاریخچه هک رشدهدف از هک رشد در بازاریابی اهمیت هک رشد تفاوت بین هک رشد و بازاریابیهک رشد چگونه کار می کندویژگی‌های هکر رشد مزایای هک ... ...

پاورپوینت چرخه دمینگ و بهبود فرایندها

پاورپوینت چرخه دمینگ و بهبود فرایندها

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت چرخه دمینگ و بهبود فرایندها فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:چرخه دمینگ چیست؟مراحل چرخه دمینگتاریخچه چرخه دمینگفواید استفاده از چرخه کاربرد چرخه دمینگ در سازمان هابهبود پیوسته کیفیتافزایش رضایت ... ...

پاورپوینت تحلیل بازاریابی مناسبتی

پاورپوینت تحلیل بازاریابی مناسبتی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تحلیل بازاریابی مناسبتی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبازاریابی مناسبتی چیست؟آمیخته بازاریابی در بازاریابی مناسبتیمزایای بازاریابی مناسبتیهیجانات مناسبتی جذابافزایش آگاهی از برندتبدیل ... ...

پاورپوینت ویدئو مارکتینگ و مراحل آن

پاورپوینت ویدئو مارکتینگ و مراحل آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت ویدئو مارکتینگ و مراحل آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 34پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:ویدئو مارکتینگ چیست؟تاریخچه ویدیو مارکتینگاهداف ویدئو مارکتینگانواع بازاریابی ویدئوییمراحل ویدئومارکتینگگام اول: تعیین هدفگام دوم: ... ...

پاورپوینت آشنایی با مفهوم هپی کال

پاورپوینت آشنایی با مفهوم هپی کال

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم هپی کال فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 20پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:منظور از هپی کال چیست؟انواع روش انجام هپی کالاهمیت تماس هپی کال اصول تماس هپی کال تنظیم سؤالات هپی کالمکالمه دوستانه در هپی کالبهترین زمان ... ...

پاورپوینت گردش کار و سیستم مدیریت گردش کار

پاورپوینت گردش کار و سیستم مدیریت گردش کار

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت گردش کار و سیستم مدیریت گردش کار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:گردش کار چیستانواع گردش کار گردش کار فرآیندگردش کار موردیگردش کار پروژهاجزای گردش کار مراحل تعریف شدهذی‌ نفعان شرایط و ضوابطو... ... ...

پاورپوینت بررسی اهمیت درخت CTQ

پاورپوینت بررسی اهمیت درخت CTQ

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی اهمیت درخت CTQ فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهدرخت CTQ چیست؟اجزای درخت CTQ مراحل کلیدی ایجاد درخت CTQ کارکرد درخت CTQ درخت CTQ چه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟طراحی درخت CTQو... ... ...

پاورپوینت کوچینگ فروش و استراتژی‌های آن

پاورپوینت کوچینگ فروش و استراتژی‌های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کوچینگ فروش و استراتژی‌های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:کوچینگ فروش چیست؟کوچ فروش کیست؟وظایف کوچ فروش اهداف کوچینگ فروشابزارهای کوچینگ فروشاستراتژی‌های کوچینگ فروشمزایای کوچینگ فروشکوچ فروش ... ...

پاورپوینت آشنایی با فروش مکمل یا کراس سلینگ

پاورپوینت آشنایی با فروش مکمل یا کراس سلینگ

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با فروش مکمل یا کراس سلینگ فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 33پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمراحل کراس سلینگمزایای کراس سلینگ نقاط ضعف کراس سلینگتاثیر کراس سلینگ بر فروش افزایش میانگین سبد خریدافزایش رضایت ... ...

پاورپوینت بررسی ارزش طول عمر کارمند

پاورپوینت بررسی ارزش طول عمر کارمند

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی ارزش طول عمر کارمند فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهقسمتی از متن:ارزش طول عمر کارمند چیست؟ارزش طول عمر کارکنان به مقدار سودی گفته می شود که یک کارمند در طول مدت زمان همکاری خود با مجموعه شما، نصیب شرکت ... ...

پاورپوینت هوش کلامی چیست

پاورپوینت هوش کلامی چیست

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت هوش کلامی چیست فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 31پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:هوش کلامی چیست؟تاریخچه هوش کلامیمؤلفه‌های هوش کلامیمزایای هوش کلامیژنتیک و هوش کلامیویژگی افراد با هوش کلامی بالاو... ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما