دانلود فایل های دانشجویی(پایان نامه،مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوالات و ...)

محل لوگو

دندان پزشکی

گزارش کارآموزی

نقشه کشی

معارف اسلامی

مهندسی مکانیک

مدیریت

مدیریت

برق والکترونیک

مهندسی کامپیوتر

مدیریت

مدیریت

حسابداری

الکترونیک

حسابداری

مهندسی الکترونیک

ریاضی

مدیریت

آموزشی

مهندسی کامپیوتر

علوم اجتماعی

جغرافیا

روان شناسی

علوم اجتماعی

ریاضی

حسابداری

شیمی

روان شناسی

روان شناسی

علوم تربیتی

روان شناسی

علوم تربیتی

علوم تربیتی

کامپیوتر

کسب وکارالکترونیک

نقشه کشی

روان شناسی

الکترونیک

روان شناسی

علوم تربیتی

سرمایه گذاری

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت پرتفوی

تاریخچه آموزش و پرورش‎

تاثیر آموزش پیش دبستانی بر روی کودکان

سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها

پرسشنامه سبک مدیریت

پرس و جو در بانک اطلاعاتی SQL

رمزنگاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری

دیکانستراکشن

معماری

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت

مدیریت

روان شناسی

برق

آمار

مهندسی مکانیک

مهندسی مواد

کامپیوتر

مدیریت

مدیریت

حسابداري

نرم افزار

استانداردهای حسابداری

الکترونیکی

علوم انسانی

روان شناسی

معماری

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

شیمی

روان شناسی

رياضيات

فنی مهندسی

کامپیوتر

علوم انسانی

روان شناسی

مدیریت

مدیریت

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

فناوری نانو

کامپیوتر

اقتصاد

حسابداري

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

مبانی نظری

مبانی نظری

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

حسابداري

برق

برق

برق

معماری

کامپیوتر

کشاورزی

کشاورزی

کشاورزی

کامپیوتر

کامپیوتر

الکترونیکی

کامپیوتر

کامپیوتر

برق

برق

الکترونیکی

کامپیوتر

کامپیوتر

برق

حقوق

حقوق

حقوق

برق

برق

فنی مهندسی

برق

معماری

جغرافیا

الکترونیکی

اقتصاد

برق

صنایع غذایی

جغرافیا

صنایع دستی

ریاضی

الکترونیکی

کامپیوتر

ادبیات فارسی

برق

برق

برق

حسابداری

کامپیوتر

صنایع غذایی

کشاورزی

حسابداري

کامپیوتر

اقتصاد

مدیریت

کشاورزی

کامپیوتر

دام پزشکی

شیمی

الکترونیک

کامپیوتر

کامپیوتر

روان شناسی

شیمی

هنری

مدیریت

صنایع غذایی

برق

برق

برق

علوم اجتماعی

حسابداری

برق

مدیریت

فنی مهندسی

برق

آموزش و پرورش

علوم تربیتی

آموزشی

کامپیوتر

برق

آموزش و پرورش

برق

فنی مهندسی

فنی مهندسی

ادبیات

برق

صنایع غذایی

کامپیوتر

فنی مهندسی

صنایع غذایی

آمار

هنری

آموزشی

هنری

آموزشی

علوم تربیتی

دام پزشکی

روان شناسی

روان شناسی

کامپیوتر

روان شناسی

معماری

صنایع دستی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 105
  • بازدید دیروز : 185
  • بازدید کل : 458044

تحقیق درباره زمين و ديم كاري


تحقیق درباره  زمين و ديم كاري

تحقیق درباره زمين و ديم كاري در 45 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش

مقدمه :

از ابتداي تاريخ كشاورزي تا حدود سال 1950 مي‌توان گفت تقريباً تمامي افزايش در توليد محصول ناشي از توسعة اراضي زراعي پايه بوده است . از آن زمان به بعد عملكرد در واحد سطح براي محصولات اساسي افزايش روز افزون داشته كه علت عمدة اين افزايش در عملكرد را مي‌توان در به كارگيري نهاده‌هاي پر انرژي دانست . بين سالهاي 1950 و 1985 تعداد تراكتورهاي مزارع 4 برابر، سطح اراضي فارياب در جهان 3 برابر و استفاده از كودهاي شيميايي 9 برابر شده است . طي همين سالها انرژي مورد استفاده در كشاورزي در سطح جهاني به ميزان 9/6 برابر افزايش يافته است .

طي اين سالها آبياري نقش بسيار مهمي را در افزايش سريع توليد غذا ايفا نمود كل اراضي فارياب دنيا در سال 1950 معادل 94 ميليون هكتار بود كه تا سال 1960 به 140 ميليون هكتار ، تا سال 1970 به 198 و تا سال 1985 به 217 ميليون هكتار بالغ گرديد . اما در حال حاضر نرخ توسعة آن به يك در صد در سال كاهش يافته است . براي جوابگويي به نيازهاي غذايي جمعيت رو به رشد دنيا توليد محصولات تا سال 2000 بايد 50 تا 60% بيشتر از توليدات سال 1980 باشد

تقاضاي روزافزون براي غذا و پوشاك و كاهش چشمگير در توس عة اراضي فارياب به اين معني است كه در آينده كشاورزي ديم نقش به مراتب مهمتري را در تأمين نياز هاي غذايي بشر ايفاء خواهد نمود . بدين ترتيب توليد محصولات كشاورزي در مناطق خشك و نيمه خشك كه 40% كل اراضي در سطح جهان را تشكيل مي‌دهند و جمعيتي حدود 700 ميليون نفر را در خود جاي داده ، توسعه خواهد يافت ، تقريباً ­­­­­­­­­22 اين اراضي در كشورهاي در حال توسعه كه از نرخ رشد جمعيتي بالايي بر خوردارند ، قرار دارند . خاكهاي اين اراضي معمولاً بافت درشتي داشته و از لحاظ باروري و مقدار مواد آلي در سطح پاييني مي‌باشند . ظرفيت نگهداشت آب در آنها پايين بوده و در مقابل فرسايش آبي و بادي به آساني آسيب پذيرند . توسعة كشاورزي ديم در اين مناطق كه از لحاظ اقليمي - خاكي داراي شرايط سخت و حساسي هستند ، مديريت دقيقي را طلب مي‌كند چرا كه در صورت به كارگيري روشهاي غير اصولي و مديريت ضعيف فرآيند تخريب خاك به آساني در اين مناطق به وقوع خواهد پيوست .

تاريخچة ديم كاري در جهان (1)

از قرنها قبل ديم كاري در جهان رايج بوده است ولي آنچه كه در حال حاضر در كشورهاي پيشرفته صورت مي‌گيرد با ديم كاري در سرزمينهاي در حال رشد تفاوت فراوان دارد . در بسياري از مناطق ديم خيز جهان مثل قسمتهائي از آفريقا و خاورميانه از قرنها قبل تاكنون تغييرات زيادي در سيستم ديم كاري صورت نگرفته و در بسياري از اين مناطق كشاورزي سنتي و كشت گياهان زراعي محدود به مساحت هاي كم و با ابزار دستي و دامها صورت مي‌گيرد و از دوران مسيحيت تا كنون بسياري از اين روشها تغيير زيادي ننموده و دگرگوني قابل توجهي در آن بوجود نيامده يا روندي بسيار كند داشته است تنها دگرگوني در مناطقي كه از نظر اقتصادي امكان پذير بوده مكانيزه شدن نوع شخم بوده ولي روشهاي كاشت و برداشت تغيير زيادي نكرده است در حاليكه كليه مناطق ديم خيز در كشورهاي پيشرفته با تغييرات زيادي از نظر مديريت كشت و نگهداري خاك مواجه بوده‌اند .

پيشرفته‌ترين كشورها از نظر مديريت و تكنولوژي در ديم كاري عبارتند از : استراليا ، كانادا و آمريكا كه در آنها تكامل مديريت در ديم كاري به موازات هم بوده در عين حال كه مشابه همديگر نبوده است بدين معني كه در استراليا اهميت گوسفند داري و توليد پشم منجر به توسعه مديريت در ديم كاري شده كه با كانادا و آمريكا متفاوت است در آمريكا احداث راه‌آهن عامل مهمي در توسعه ديم كاري و بهبود مناطق ديم خيز بوده است و علاقمندي و تمايل دست‌اندركاران راه‌آهن براي توسعه اين مناطق جديد وقتي افزايش يافت كه حمل توليدات كشاورزي با بازارها منبع درآمدي براي آنها گرديد و مقدار قابل توجهي زمين براي فروش در تصاحب آنها قرار گرفت . صاحبان راه‌آهن براي جلب توجه كشاورزان مهاجر به اين مناطق مزارع آزمايشي ايجاد نمودند تا امكان كشت و زرع در اين مناطق را به آنها نشان دهند . همچنين درتأسيس ايستگاههاي تحقيقاتي همكاري نمودند و نياز به اطلاعات و تشكيلاتي براي بررسي مسائل و پيدا كردن راه‌حلها منجر به برگزاري كنگره ديم كاري و بعدها كنگره بين‌المللي ديم كاري شد و دستگاههاي تحقيقاتي ديم تأسيس گرديد و براي اولين بار نشريات تحقيقاتي در سال 1915 بوسيله آنها چاپ گرديد .

در كانادا نيز قدمت تحقيقات ديم كاري مانند آمريكاست و شباهت زيادي با مناطق مجاور آن در آمريكا دارد .ولي در استراليا ضمن اينكه مراحل كشت ممتد و آيش تابستانه شبيه آمريكا و كانادا است ولي در بسياري از مناطق آن استفاده از تناوب چراگاه - زراعت رايج شده كه ناشي از اهميت اقتصادي پشم در آنجاست اين روشها هم براي گوسفند داري و هم براي توليد غله مفيد واقع شده است و با كشت گياهان علوفه‌اي لگومينوز كه خودبخود بذر آنها مي‌ريزد مانند يونجه‌هاي يكساله جايگزين آيش سنتي شده است .

از جنگ جهاني دوم به بعد در كشورهاي پيشرفته ديم كاري پيشرفت شايان توجهي نموده و بيشترين ترقي در طول 15 تا 25 سال اخير بوده است كه استفاده از ادوات پيشرفته براي شخم و كاشت و برداشت ، پيدايش واريته‌هاي پرمحصول و مقاوم به بيماريها و استفاده بهتر از كود شيميائي همه در اين پيشرفت سهيم بوده‌اند . ولي در كشورهاي عقب افتاده يا در حال پيشرفت در عين حال كه نياز به خودكفائي در توليد غلات باعث بيداري اذهان در جهت توسعه روشهاي پيشرفته ديم كاري شده اما بسياري از زمينهاي مناسب براي ديم كاري به خصوص در مناطق مديترانه‌اي و خاورميانه قرنها مورد استفاده و بهره‌برداري بي‌رويه قرار داشته و بنابراين خاك و شرايط اقليمي تنها مسائلي نيستند كه بايد براي تثبيت توليدي مناسب آنها را حل كرد . عمليات زراعي و آداب و رسومي كه در طول قرنها رواج داشته است مانع پذيرش روشهاي جديد مي‌گردد و مديريت ضعيف و ناكافي براي توليد مطلوب نيز ناشي از همين محدوديت روشهاي سنتي توليد كشاورزي است كه شايد لازم باشد براي اينگونه مناطق و اراضي مديريتهائي كه در ديم كاري كشورهاي پيشرفته اعمال مي‌شود بكار گرفت .

هزاران هكتار از زمينهاي كشاورزي جهان امروزه زير كشت قرار دارند كه بهتر است از آنها به عنوان مرتع استفاده نمود و اين وظيفه يك مدير و متخصص زراعت در توليدات ديم است كه اين قبيل زمينها را به وجه احسن مورد استفاده قرار دهد.

ديم كاري و اهميت آن در زراعت (2)

ديم كاري به معني كشت بدون آبياري است و به زراعتي گفته ميشود كه با آب باران رشد و نمو نمايد . ديم كاري در كشور ما بخصوص در زراعت گندم و جو اهميت فوق‌العاده‌اي دارد زيرا بخش عظيمي از اراضي مزروعي كشور را بخود اختصاص داده است طبق آمارهاي موجود سطح زير كشت ساليانه گندم و جو بصورت ديم در كشور حدود پنج ميليون هكتار مي‌باشد ( 4 ميليون گندم ديم و يك ميليون هكتار جو ديم ) ولي متأسفانه تاكنون كشت ديم بعنوان يك تكنيك شناخته نشده و بصورت يك منبع عظيم توليد براي اساسي‌ترين محصول غذائي كشور و بصورت يك مسئله اقتصادي و حياتي در جامعه مورد توجه قرار نگرفته است . با توجه بمصرف سرانه يا متوسط مصرف هر نفر از افراد كشور در طول مدت سال كه حدود 150 كيلوگرم است و منظور نمودن حدود700000 تن مصرف بذر براي كشت و حدود 800000 تن مصارف صنعتي براي تهيه شيريني و ماكاروني و غيره ... برابرآمار سال 61 ساليانه حدود 2 ميليون تن گندم كمبود از كشورهاي خارج وارد مي‌كنيم كه توليد آن خود در انحصار قدرتمندان كشورهاي پيشرفته قرار داشته و فروش و تحويل آن بعنوان يك حربه يا سلطه سياسي بر عليه كشورهاي نيازمند مورد استفاده قرار مي‌دهند و براي نجات و رهائي از قيد اين وابستگي‌ها چاره‌اي جز تقويت بنيانهاي اقتصادي در زمينه توليد آنها در كشور نخواهيم داشت .

هر چند موفقيت در زراعت ديم بستگي به نزولات آسماني و رحمت كافي و منظم الهي دارد اما كيفيت و روش شخم و تهيه بموقع زمينهاي مزروعي ديم و اعمال شيوه‌هاي صحيح كشت تأثير بسيار عمده‌اي در بهبود وضعيت زراعت و در نتيجه افزايش توليد دارد . در صورتيكه سعي شود وسيله مروجين و ساير عوامل دست‌اندركار آموزش‌هاي فني لازم به كشاورزان ديم كار داده شده و آنان را بنكات و مسائل فني حفظ و ذخيره رطوبت خاك در سال آيش آگاه سازند و از طرف ديگر دولت نيز بجاي تحمل هزينه‌هاي گزاف وارد نمودن گندم از كشورهاي خارج با كمكهاي معنوي و مالي بطرق مناسب كشتكاران ديم را هدايت و حمايت نمايد بدون ترديد ميزان توليد گندم و جو در اراضي ديم كشورمان حداقل به دو برابر آنچه كه هست خواهد رسيد و بتدريج نيازي به وارد كردن اين محصول نخواهيم داشت بعنوان نمونه در زراعت‌هاي ديم كه بمسائل حفظ و ذخيره‌سازي رطوبت در خاك و استفاده صحيح از نهاده‌ها توجه شده است ميزان توليد در يك هكتار حدود 2000 تا 2500 كيلوگرم در هكتار بوده است در حاليكه برابر آمار منتشر شده از طرف مركز آمار ايران در سال 1358 در استانهاي مختلف كشور كمترين سطح زير كشت گندم ديم در استان كرمان 1745 هكتار و با متوسط عملكرد 542 كيلوگرم و بيشترين سطح زير كشت مربوط به استان آذربايجانشرقي 477744 هكتار و با عملكرد 471 كيلوگرم بوده و در سطح كل كشور مقدار اراضي زير كشت گندم ديم 4001984 هكتار و با متوسط عملكرد 477 كيلوگرم بوده است .

 

مسائل اصلي زراعت ديم (2و3)

مهمترين عواملي كه در ميزان توليد محصول در زراعت ديم مؤثرند عبارتند از :

1- وضعيت آب و هوا و ميزان بارندگي ساليانه .

2- منابع تأمين رطوبت خاك .

3- تناوب و آيش در كشت ديم .

4- خصوصيات خاك زراعتي .

5- طرز تهيه زمين و روش كار بمنظور ذخيره سازي رطوبت در زراعت ديم.

6- استفاده از ماشين آلات و ادوات كشاورزي در زراعت ديم .

7- استفاده صحيح و بموقع از نهاده‌ها در زراعت ديم .

وضعيت آب و هوائي و ميزان بارندگي ساليانه (2)

در زراعت ديم كه آبياري صورت نمي‌گيرد مقدار بارندگي ساليانه اولين عامل مهم موفقيت ديم مي‌باشد . بطور كلي مناطقي كه آب و هواي معتدل و بارندگي ساليانه‌اي بيش از 300 ميليمتر دارند براي زراعت گندم و جو بصورت ديم مساعد مي‌باشند و بهمين دليل مناطق ديم كاري ايران را از نظر ميزان بارندگي ساليانه بشرح زير طبقه‌بندي مي‌نمايند :

الف) مناطق كم باران بارندگي ساليانه كمتر از 250 ميليمتر .

هريك ميليمتر باران مساويست با يك ليتر آب در متر مربع زيرا هر متر مربع 10000 سانتيمتر مربع مي‌باشد و هر ليتر آب برابر 1000 سانتيمتر مكعب يا 10000 ميليمتر مكعب است بنابراين مناطق فوق مناطقي هستند كه در سطح آنها ارتفاع بارندگي ساليانه اعم از باران يا برف آب شده كمتر از 250 ميليمتر يا 25 سانتيمتر است يعني در هر متر مربع زمين در طول يكسال زراعي مقدار 250 ليتر آب باران براي مصرف زراعت ميرسد كه متأسفانه اين مقدار براي زراعت ديم كافي نبوده و زراعتي بعمل نمي‌آورد و بهتر است اينگونه اراضي به كشت گياهان مرتعي و علوفه ديم اختصاص يابند و از چراي بي‌رويه در آنها نيز جلوگيري شود تا سطح زمين هميشه داراي پوشش گياهي بوده از فرسايش خاك جلوگيري گردد .


مبلغ واقعی 25,000 تومان    55% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

پاورپوینت مبانی پروموشن فروش

پاورپوینت مبانی پروموشن فروش

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی پروموشن فروش فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 35 پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:پروموشن فروش چیست؟اهداف پروموشن فروشعرضه محصول جدیدجذب مشتری جدید حفظ روحیه رقابتی استراتژی‌های پروموشن فروشاستراتژی کششاستراتژی فشاراستراتژی ... ...

پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار

پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مشتری مداری چیست؟اهمیت مشتری مداری افزایش اعتماد مشتریرضایت بیشتر کارکنانفروش بیشتر محصولافزایش سودآوریاعتبار و شهرت بیشترچطور مشتری مدار ... ...

پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن

پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:حاشیه فروش چیست؟محاسبه حاشیه فروشاهمیت حاشیه فروش سنجش سودآوریارزیابی عملکردکنترل هزینه‌هاانواع حاشیه فروشحاشیه سود ناخالصحاشیه سود ... ...

پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم

پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:قیمت‌گذاری فریمیوم چیستاستفاده از قیمت گذاری فریمیوم مزایای قیمت گذاری فریمیومهزینه بازاریابی ناچیزمشتریان احتمالی بسیار زیادخرید با ... ...

پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی

پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:قیمت گذاری انتقالی چیست؟اهمیت قیمت گذاری انتقالیاهداف قیمت گذاری انتقالیاهداف بین المللی قیمت انتقالی مزایای قیمت گذاری انتقالیمعایب قیمت ... ...

پاورپوینت استراتژی گاو بنفش در بازاریابی

پاورپوینت استراتژی گاو بنفش در بازاریابی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی گاو بنفش در بازاریابی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 23پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:استراتژی گاو بنفش چیست؟ویژگی‌های یک گاوبنفش تاثیرات استراتژی گاو بنفش جذب خریدارتغییر رفتاری بازارفرصت‌هاارزندگیخاص بودنروش کشف گاو ... ...

پاورپوینت آشنایی با بازار سرد

پاورپوینت آشنایی با بازار سرد

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با بازار سرد فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:بازار سرد چیست؟ اهمیت بازار سرد شناسایی بازار سرداستراتژی فروش در بازار سردمراحل فروش در بازار سردمرحله اولمرحله دوممرحله سومو... ... ...

پاورپوینت تکنیک فروش B2B

پاورپوینت تکنیک فروش B2B

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک فروش B2B فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 23پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فروش B2B چیست؟انواع فروش B2Bفروش به تامین‌کننده و تولیدکنندهفروش به توزیع‌کننده و خرده‌فروش فروش خدمات و خدمات عمومیفروش به سازمان‌های دولتیفروش به ... ...

پاورپوینت آشنایی با متاورس

پاورپوینت آشنایی با متاورس

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با متاورس فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:متاورس چیست؟دنیای متاورس چیست؟تاریخچه متاورسویژگی های متاورسکارکرد متاورس مزایای زندگی در متاورس نمایندگان اصلی متاورسو... ... ...

پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی

پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهقیمت گذاری نفوذی چیست؟استراتژی قیمت‌گذاری نفوذیاهداف استراتژی قیمت‌گذاری نفوذیکاربردهای استراتژی قیمت گذاری نفوذیمزایای ... ...

پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی

پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مفهوم قیمت‌ گذاری تقسیمیاهداف قیمت‌ گذاری تقسیمیانواع قیمت‌ گذاری تقسیمیتقسیم قیمت بر اساس مشتریتقسیم‌ قیمت بر اساس تعداد محصولتقسیم قیمت ... ...

پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی

پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 16پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهتعریف بازاریابی چندسطحیشیوه‌های بازاریابی چند سطحینحوه کارکرد بازاریابی چند سطحی تفاوت بازاریابی چندسطحی با بازاریابی شبکه‌ای و... ... ...

پاورپوینت مفهوم آنبوردینگ مشتری

پاورپوینت مفهوم آنبوردینگ مشتری

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم آنبوردینگ مشتری فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:آنبوردینگ (Onboarding) مشتری چیستاهمیت آنبوردینگ مشتریاستفاده از فرآیند آنبوردینگ مشتری مزایای آنبوردینگ مشتری فرایند آنبوردینگ مشتری چقدر ... ...

پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی

پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهقیمت‌گذاری روانشناسی چیست؟اصول قیمت ‌گذاری روانشناختیاصل قاب‌بندیاصل همخوانیاصل زمینهاصل سیگنال‌دهیتاکتیک های قیمت‌گذاری ... ...

پاورپوینت نظریه انتظار انگیزه چیست

پاورپوینت نظریه انتظار انگیزه چیست

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت نظریه انتظار انگیزه چیست فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:نظریه انتظار انگیزه چیست عناصر نظریه انتظار انگیزهروابط نظریه انتظار رابطه تلاشعملکردرابطه عملکردپاداشرابطه پاداش و اهداف شخصیمزایای نظریه ... ...

پاورپوینت ساختار سازمانی ماتریسی

پاورپوینت ساختار سازمانی ماتریسی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت ساختار سازمانی ماتریسی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:ساختار سازمانی ماتریسی چیست؟تاریخچه ساختار سازمانی ماتریسیسلسه مراتب در ساختار سازمانی ماتریسیرهبر ماتریسمدیران ماتریسیکارکنان ... ...

پاورپوینت کار عمیق و استراتژی های آن

پاورپوینت کار عمیق و استراتژی های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کار عمیق و استراتژی های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:کار عمیق چیست؟کار کم عمق (سطحی) چیست؟مزیت‌های کار عمیقاستفاده از کار عمیقابزارهای پیاده‌سازی تکنیک کار عمیقاستراتژی های کار عمیق ... ...

پاورپوینت کپی رایتینگ و مهارت های آن

پاورپوینت کپی رایتینگ و مهارت های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کپی رایتینگ و مهارت های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 18پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:کپی رایتینگ چیست؟کپی‌رایتر کیست اهمیت کپی رایتینگ در بازاریابیمهارت‌های کپی رایترکاربردهای کپی رایتینگ حوزه های کپی رایترروابط ... ...

پاورپوینت یادگیری خرد و روش های آن

پاورپوینت یادگیری خرد و روش های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت یادگیری خرد و روش های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 30پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:یادگیری خرد چیستتاریخچه‌ی میکرولرنینگگام های پیاده سازی یادگیری خردمزایای یادگیری خردمعایب یادگیری خرداستفاده از یادگیری خرد روش‌های ... ...

پاورپوینت آشنایی با تکنیک فروش FAB

پاورپوینت آشنایی با تکنیک فروش FAB

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیک فروش FAB فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 18پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:تکنیک FAB چیست؟کاربردهای تکنیک FABمزایای استفاده از تکنیک فروش FABعناصر تکنیک FABچگونه از روش فروش FAB استفاده کنیم؟نمونه های استفاده از ... ...

پاورپوینت اهمیت تجزیه و تحلیل رقبا

پاورپوینت اهمیت تجزیه و تحلیل رقبا

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت اهمیت تجزیه و تحلیل رقبا فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهتحلیل رقبا چیست؟هدف از تحلیل رقبا اهمیت تحلیل رقبا نحوه تحلیل رقباشناسایی کسب‌وکارهای فعال شناخت مشتریان ماتریس مقایسه‌ای رقبامزایای ... ...

پاورپوینت آشنایی ماتریس ارزیابی ریسک

پاورپوینت آشنایی ماتریس ارزیابی ریسک

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی ماتریس ارزیابی ریسک فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهماتریس ارزیابی ریسک چیستاهمیت ماتریس ارزیابی ریسکاولویت بندی آسان ریسک هااستراتژی هدفمند برای مدیریت ریسکنحوه کارکرد ماتریس ارزیابی ... ...

پاورپوینت نظریه برابری انگیزش در محیط کار

پاورپوینت نظریه برابری انگیزش در محیط کار

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت نظریه برابری انگیزش در محیط کار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهنظریه برابری چیست؟مزایای نظریه برابریمعایب نظریه برابری انگیزشعوامل موثر بر نظریه برابری انگیزشگروه های مرجع بیرون ... ...

دانلود جزوه مرور سریع پاتولوژی

جزوه پاورپوینت مرور سریع پاتولوژی: استاد: دکتر اشکان عبدلی فرمت: PDF پی دی اف تعداد صفحه: 425 کیفیت: عالی دانلود نمونه   ...

پاورپوینت بازاریابی رفتاری و استراتژی های آن

پاورپوینت بازاریابی رفتاری و استراتژی های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بازاریابی رفتاری و استراتژی های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:بازاریابی رفتاری چیست؟اصول بازاریابی رفتاریشخصی‌سازی و هدفمندسازیتحلیل داده‌ها و بررسی‌هاکمپین‌های بر اساس عملکردتقسیم بندی ... ...

پاورپوینت برندسازی عاطفی یا احساسی

پاورپوینت برندسازی عاطفی یا احساسی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت برندسازی عاطفی یا احساسی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:برندینگ عاطفی چیستبرندینگ عاطفی از نگاه علمبرندسازی احساسی در مقابل تبلیغات احساسیمزایای برندسازی احساسیمتمایز کردن کسب و کار از رقباایجاد ... ...

پاورپوینت نیچ مارکتینگ و استراتژی های آن

پاورپوینت نیچ مارکتینگ و استراتژی های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت نیچ مارکتینگ و استراتژی های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مفهوم نیچ مارکتینگ انواع نیچ مارکتینگبازاریابی نیچ براساس محصولبازاریابی نیچ براساس قدرت خرید مخاطببازاریابی نیچ براساس شرایط افراد ... ...

پاورپوینت مفهوم داستان برند

پاورپوینت مفهوم داستان برند

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم داستان برند فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:داستان برند چیستداستان‌سرایی برند اهمیت داستان برند عناصر کلیدی داستان برندمراحل نوشتن داستان برند قدم اول: شناسایی مخاطبان هدفقدم دوم: ... ...

پاورپوینت مفهوم سهم بازار

پاورپوینت مفهوم سهم بازار

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم سهم بازار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:سهم بازار چیست اهمیت سهم بازارمحاسبه سهم بازار فرق سهم خرید مشتری و سهم بازاراستراتژی‌های افزایش سهم بازار آگاهی از برندارتباط با مشتریو... ... ...

پاورپوینت بررسی استراتژی های تعمیم برند

پاورپوینت بررسی استراتژی های تعمیم برند

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی های تعمیم برند فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:برندسازی تعمیم برند چیست؟اهمیت تعمیم برندتفاوت تعمیم برند با توسعه برند مزایای تعمیم برند معایب تعمیم برند مراحل تعمیم برندو... ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما