پايان نامه علل گرايش جوانان به اعتياد در 80 صفحه با فرمت word
چكيده :
صاحب نظران در مسائل اجتماعي و نيز روان پزشكان اعتياد را از درد ناكترين بيماريهاي تاريخ بشر و تاريخ پزشكي ذكر ميكنند. خطري كه موجب تباهي نسل است و با اينكه زيانهاي آن براي همه جوامع و ملل شناخته شده بازهم عده اي از آن دست برنميدارند.
وقتي به بررسي عوامل اعتياد در نوجوانان و جوانان مي پردازيم عواملي همچون فقر مالي و فرهنگي، كمبود آگاهي مردم و خانواده ها، عدم وجود و ارائه آموزش هاي صحيح در زمينه پيشگيري و بي توجهي به حفظ بهداشت رواني افراد، چشمگيرتر و اساسي تر به نظر مي رسند.
فصل اول : كليات
عنوان :
علل گرايش جوانان به اعتياد چه عواملي ميتواند باشد؟
مقدمه:
زندگي بسان رودخانهيي خروشان براي همة انسانها در جريان است و آناني كه از اين شهد مينوشند و در كنار آن به تبادل عواطف منزه با هم نوعان خويش ميپردازند. از لحظه لحظة ايام بهرهمند ميشوند. من و تو نيز از اين هستي هستيم. من و تو بايد از سبزي وجود خويش لذت ببريم، و از مواهب پاك و بيكران استفاده كنيم.
چشم دل بگشاييم و راز آفرينش را ببينيم، چشماندازي سپيدتر از برف را تصور كنيم و تن جان را در زلال باران شستشو دهيم.
درختها را بنگريم كه چگونه سبز است و چگونه سعي ميكند تا سر بر آسمان بسايد.
كوه را بنگريم كه چگونه استوار و مغرور ما را ميخواند تا بر قلهاش بايستيم و نظارهگر شگفتيهاي خلفت باشيم.
بيابان را نظاره كنيم كه چگونه آرام و صبور ما را به استقامت و پايداري ميخواند.
به آسمان بنگريم كه همواره سرچشمه رحمت است آنگاه كه صاف است انوار طلايياش را و زماني كه گرفته است قطرههاي حيات را هديه ميكند.
همه چيز زيباست ! هر چه هست زيبايي است و تجليگاه اين همه زيبا من و تو هستيم پس شاكر باشيم و اين همه نعمت را پاس بداريم.
مبادا غفلت كنيم. مبادا نشانههاي عشق را نبينيم.
مبادا چشمهايمان را ببنديم و حقيقت را به بوته فراموشي بسپاريم و سردي مرگ را بر گرماي زندگي ترجيح دهيم. مبادا به دنبال سراب باشيم، كه اگرچنين شود بازگشت سخت و توان فرسا خواهد بود. اميد را، عشق را، عاطفه را در وجودمان شعلهور سازيم و در نور و پاكي غوطهور شويم.
اوج و عروج را هرگز از ياد نبريم و بدانيم تا زماني كه آگاه، هوشيار و بيدار، بااراده، قاطع و فرزانه باشيم، كمتر اسير دانهها و دامها ميشويم !
بيان مسئله:
اعتياد در جهان امروز از مسائل مهم اجتماعي است كه بيشتر كشورها به صورت مشكل عمده اي براي دولتها جلوه ميكند اين مساله در كشور ما نيز مشكلات عديده اي از لحاظ اساسي اجتماعي، پيشرفت كاري و توسعه و شكوفا نمودن فكرها در راه مثبت به وجود آورده است. گسترش اعتياد در جوانان زنگ خطري براي تمام مجامع است اعتياد بديهي است كه همه از آن رنج ميبرند، بنابراين اين خطر بايد به عنوان خطر ناكترين و بالاترين معضل موردتوجه قرار گيرد و در مقابله با معابر با آن از هيچ كوششي فروگذار نشود.
- آيا كساني كه از مواد مخدر استفاده ميكنند از نظر اقتصادي در رفاه هستند يا در فقر به سر ميبرند ؟
- چه عواملي باعث بروز اعتياد در جوانان شده است؟
- آيامواد مخدر تاثيري در از هم پاشيدگي خانواده و نيز اجتماع در بر دارد؟
اهميت و ضرورت انجام تحقيق :
مواد مخدر يكي از بلاهاي خانمان سوز و خطرناك است كه متاسفانه ( امن گير بشريت گرديده است و موجب مضرت و مفاسد بيار كه انحطاط اخلاقي و نابود شدن حجم، روح، فكر، زيانهاي اجتماعي، اقتصادي، خانوادگي از جمله آنهاست ميباشد. براي جلوگيري از اين عواقب خانمان سوز و خطرناك و حركت فراگير و همه جانبه لازم است كه انجام بگيرد. بنابراين راهگشاي رسيدنن به جامعه عاري از اعتياد پيشگيري است. لازمه صعود به اين قله افزايش سطح عمومي – تغيير نگرش نسبت به مواد است.
اهداف تحقيق ( كلي و ويژه):
اهداف كلي : هدف كلي اين تحقيق عبارتست از ايجاد توجيه بيشتر در سازمانهاي مسئول و علاقمند آگاه نمودن عموم مردم به ويژه خانواده ها نسبت به عوامل موثر در كشيده شدن به سوي اعتياد است.
اهداف جزئي : براي رسيدن به اهداف جزوي بررسي عامل و عوامل گرايش به سوي اعتياد عوامل مثل : وضعيت اقتصادي، دسترسي فرد به مواد، از هم گسيختگي خانواده، پايبندي به عوامل مذهبي، و ... را لازم ميدانيم.
متغيرهاي تحقيق
ما در اين تحقيق از دو متغير تابع يا وابسته و متغير مستقل استفاده نموده ايم.
1- متغير تابع يا وابسته : متغير تابع همان گرايش به مواد مخدر است.
2- متغير مستقل : اختلالات خانوادگي – استفاده از مواد براي تفرح و معالجه دردهاي روحي و جسمي، فراواني و در دسترس بودن مواد مخدر، فقر تهدستي، بيكاري و عدم اشتغال به كار متغيرهاي مستقل ما هستند.
فرضيه ها يا پرسش هاي تحقيق :
به صورت فرض يا فرضهاي ويژه :
1- به نظر مي رسد هر چه فقر و تنگدستي در افراد بيشتر باشد گرايش به سوي اعتياد بيشتر است.
2- به نظر مي رسد هر چه اختلافات خانوادگي بيشتر باشد گرايش به سوي اعتياد بيشتر است.
3- به نظر مي رسد هر چه بيكاري و عدم امكان اشتغال بيشتر، باشد گرايش به سوي اعتياد بيشتر است.
4- به نظر مي رسد هر چه استفاده از مواد مخدر براي تفريح و معالجه هاي جسمي و روحي بيشتر باشد گرايش به سوي اعتياد بيشتر است.
به صورت پرسش يا پرسشهاي ويژه :
1- رابطه بين اقتصاد خانواده و اعتياد در مردان جوان شهر مشهد چيست؟
2- رابطه بين ميزان تحصيلات و اعتياد در مردان جوان شهر مشهد چيست؟
3- رابطه بين ميزان در آمد اشخاص و اعتياد آنان شهر مشهد چگونه است ؟
4- ارتباط بين محيط زندگي و اعتياد اينگونه افراد در شهر مشهد چگونه است؟
ادبيات يا پيشينه تحقيق :
تا كنون تحقيقات و پژوهشهاي فراواني توسط محققين و پژوهشگران در اين زمينه صورت گرفته است با اين حال ما نيز وظيفه خود دانستيم به عنوان عضو كوچكي از جامعه در شهرستان قاينات اطلاع رساني جامع و شفاف تري در زمينه علتها و معلولها مطرح نشده در گرايش به مواد مخدر در دست عموم قرار دهيم.
در اين تحقيقات سعي ما بر آن خواهد بود تا حد توان از منابعي جامع و نيز مصاحبه و گفتگو با افراد گرفتار به اين بلاي خانمان سوز و نيز پاي نشست فني چند از افراد با تجربه و تهيه پرسشنامه هايي در اين زمينه آنرا در دسترس عموم قرار دهيم.
فصل دوم : پيشينة تحقيق
مقدمه :
بيشتر از هزاران سال قبل،از خواص بعضي از گياهان مخدر مطلع بوده و در مراسم مذهبي، جشن ها، مواقع خاص و يا درمان از آنها استفاده ميكرده است. مصرف گياهان مذكور از مسائل مهم اجتماعي محسوب نميشده است.
با افزايش قدرت كشورهاي سلطه طلب ،اتباع آنها براي كشف مناطق مناسب جهت گسترش مستعمرات، به اقصي نقاط دنيا سفر نمودند و با آشنايي با ملل و قبايل مختلف، برگ، گل، ريشه و ساقه گياهان مخدر را شناسايي و براي پيشبرد استثمار در مناطق مورد نظر، كشت و مصرف مواد مخدر مخصوصاً ترياك را متداول كردند زيرا اعتياد به مواد مخدر بهترين حربه براي منحرف نمودن افكار عمومي از مسائل سياسي و منافع ملي و به زانو درآوردن جوانان بود.
تعريف اعتياد :
دانشمندان با توجه به رشتة تخصصي خود. تعريف هاي گوناگوني از اعتياد كرده اند. در روانشناسي اعتياد، عادت كردن به چيزي به شرح زير است :
- اعتياد به مواد مخدر ،نياز به مصرف يك مادة مخدر است كه در صورت عدم مصرف آن، حالات خاصي به وجود مي آيد كه گاهي براي معتاد غير قابل تحمل است.
- افزايش مصرف مادة مخدر براي ايجاد همان حالت و كيفيتي كه در اولين بار استعمال مواد مخدر ميسر شده است.
- اتكاء جسمي و رواني به مواد مخدر كه منجر به تلاش براي تهيه آن ميشود.
در پزشكي به جاي اصطلاح اعتياد معمولاً كلمة وابستگي به مواد مخدر به كار ميرود و معتاد كسي است كه از نظر رواني و جسميبه يك مادة مخدر وابستگي پيدا ميكند. وابستگي رواني حالتي است شخص پس ازمصرف مادة مخدر، احساس آرامش، رضايت خاطر و لذت ميكند. وابستگي مذكور مهمترين عامل مصرف مكرر مواد اعتيادآور است. وابستگي جسمي عبارت از حالت انطباقي در بدن فرد ميباشد كه پس از استعمال مكرر مواد مخدر در بدن پديد مي آيد و در واقع بدن فرد نسبت به آن عادت ميكند و در صورت عدم استعمال، واكنش هائي از قبيل دردهاي جسميبروز ميكند .
سازمان بهداشت جهاني وابسته به سازمان ملل اعتياد را چنين تعريف كرده است :
معتاد فردي است كه در اثر استعمال مكرر و مداوم متكي به مواد مخدر و يا دارو و يا ساير مواد است و داراي مشخصات چهارگانه زير ميباشد :
اول : در اثر مصرف مكرر مواد و يا دارو عادت رواني ايجاد ميشود و اين عادت فرد را به علت نياز و تمايل رواني به سوي مصرف مواد مخدر و يادارو به حد وسواس تشويق و ترغيب نمايد .
دوم : براي نگهداري اثري كه منظور و مطلوب معتاد است مقدار مواد مصرفي افزايش يابد.
سوم : در اثر قطع مواد مخدر يا دارو، علائم خاصي در معتاد ظاهر گردد كه آن علائم بستگي به نوع مواد مخدر و داروي مصرفي دارد.
چهارم : اعتياد به مواد مخدر يا دارو براي فرد يا جامعه زيان آور باشد.
استعمال مواد مخدر به عنوان يك مسأله اجتماعي :
چرا و چگونه اعتياد به مواد مخدر يك مسأله اجتماعي شمرده ميشود. پاسخ چنين پرسشي بيشتر مربوط به نظر افراد و تجربه شخصي آنان است. در جامعه ما بسياري از مواد مسألهساز تلقي ميشوند زيرا كه اغلب آنها افراد را ناكار ميسازند و توانائي آنان را براي ساماندهي امور خويش، اداره زندگي شخصي و خانوادگي دچار اختلال ميكنند. چنين پيداست كه پارهاي از مواد مخدر سبب ميشوند كه معتاد حرمت ارزشهاي اخلاقي و جبر هنجارهاي جامعوي را پاس ندارند و در نتيجه قوانين را زير پا گذارند، با پرخاش خويش موجبات آزار همگنان خود را فراهم آوردند و در نهايت دست به جرايم و جنايات آشكار يا پنهان مالي يا جاني بزنند. شايد خطرناكترين مواد مخدر انواع افيونيات باشند كه موجب وابستگي رواني معتاد به مصرف ماده مخدر (تخديركننده) ميشود.
ما هنوز در دورهاي هستيم كه تصوير يك «معتاد محكوم است» «معتاد مظنون است» «معتاد قابل اعتماد نيست» «معتاد مجنون است» در جامعه ما بدون اين كه بيان كرده باشند رواج دارد؛ تا شايد بتوان از شيوع آن جلوگيري كرد و اجراي قوانين را تشديد نمود. اگر امروز، نسل جوان ديگر به شعارهاي ضد اعتياد اعتقادي ندارند بدين سبب است كه انواع جديدي از مواد و فراشدهاي مخدر در اختيار آنان قرار ميگيرد. كلاً در جامعه ما هنوز اين اجماع وجود دارد كه موادمخدر اثرات مخربي روي جان و جسم افراد بجا ميگذارند. بهر صورت اشخاصي كه مواد مخدر را بعنوان مكيف، خلسهآور، تقويت جنسي، رسيدن به «عالم هپروت» «از قال گذشتن به حال رسيدن» «خود را در هفت آسمان ديدن» تلقي ميكنند در جوامع شهري پراكنده هستند كه به تدريج به اعتياد و وابستگي به موادمخدر يا مسكرات مبتلا ميشوند.
از نظر ديني و دولتي و تبع آن از نظر جامعه، مصرف مواد مخدر و مسكرات يك مسأله جامعوي تلقي ميشوند زيرا كه برخي از آنها به «شيوه زندگي» افراد وابسته به اقشار شهري متوسط الحال تبديل ميگردد و اين شيوه با ارزشهاي رايج در بين طبقات براي كسب موفقيتهاي خانوادگي، تحصيلي، شغلي و «عاقبت بخير بودن، در دنيا و عقبي» منافات دارد.
از سوي ديگر استعمال مواد مخدر و مسكرات، همانند استمال دخانيات، بلند كردن موي سر، پوشيدن «تيشرت»هاي رنگارنگ آراسته به شعارهاي عديده و مزين به صور ظريفه، بوسيله طبقه مياني و بالاتر توسط انبوه توده مردم و رهبران عقايد آنان، نماد وابستگي به ارزشهاي حقيقي يا خيالي «نامطلوب» و مذموم و «ضاله» تلقي ميشوند. حتي موادي كه خيلي خطرناك نيستند ولي مورد مخالفت كساني است كه احساس ميكنند ارزشهاي اخلاقي اساسي آنها در معرض تهديد وتهاجم قرار ميگيرند.
مبلغ واقعی 28,000 تومان 37% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 17,640 تومان
برچسب های مهم
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی بازاریابی معکوس فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبازاریابی معکوس چیستبازاریابی معکوس چگونه کار می کنداصول بازاریابی معکوس فکر دقیقساخت استراتژیبستن فروشاجرای بازاریابی معکوسو... ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت نردبان وفاداری مشتری و اهمیت آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمشتری وفادار چه کسی استنردبان وفاداری مشتری چیستهدف نردبان وفاداری مراحل نردبان وفاداری مشتریانمرحله 1: آگاهیمرحله 2: ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بازاریابی تجربی و استراتژی های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 23پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:تعریف بازاریابی تجربی اهمیت بازاریابی تجربیدلایل اهمیت بازاریابی تجربی مزایای بازاریابی تجربی وظیفه بازاریابان تجربیمقایسه ... ...
جزوهsharpبیوتکنولوژی sharpدکتر_حجازیفایل شامل کل مباحث دکتر حجازی ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم نرخ ریزش مشتری فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:نرخ ریزش مشتری چیست؟اهمیت نرخ خرید مشتری دلایل ریزش مشتریمحاسبه نرخ ریزش مشتری مزایای محاسبه نرخ ریزش مشتریمعایب محاسبه نرخ ریزش مشتری ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی مفهوم ارزش پیشنهادی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهارزش پیشنهادی چیست؟هدف ارزش پیشنهادی عناصر ارزش پیشنهادیعنوانعنوان فرعی یا پاراگرافعنصر بصریانواع ارزش پیشنهادی معیارهای مهم ارزش ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بیزینس پلن و طراحی آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبیزینس پلن چیست؟انواع بیزینس پلنارکان اصلی در طراحی بیزینس پلنمحصولات یا خدمات مشتری یا مخاطب ارزش پیشنهادی محصولشیوه توزیع و چگونگی ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با فرانچایز فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فرانچایز چیستاصول و قوانین فرنچایزعناصر اصلی فرانچایز انواع فرانچایز فرانچایز تک واحدیفرانچایز چند واحدیفرانچایز محصولفرانچایز منطقهایفرانچایز ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تحلیل نمودار SIPOC فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:نمودار SIPOC چیست؟اهمیت نمودار SIPOCاجزای نمودار SIPOC چه موقع از نمودار SIPOC استفاده می شودمزایای نمودار SIPOCمعایب نمودار SIPOCقوانین رسم ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی باندلینگ در فروش فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 33پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:باندلینگ چیستانواع استراتژی باندلینگباندلینگ خالص باندلینگ ترکیبی باندلینگ ترکیبی و انتخابی باندلینگ محصولات جدید مزایای استراتژی ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک سکوت در فروش فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهاصول تکنیک فروش با سکوتسکوت یک ابزار فروش قدرتمند استفاده از سکوت به نفع فروش استفاده های تکنیک فروشباسکوت مزیت فروش با سکوتمعایب ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت گیمیفیکیشن و کاربرد آن در بازاریابی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:گیمیفیکیشن چیست؟تاریخچه گیمیفیکیشن مزایای استفاده از گیمیفیکیشناصول گیمیفیکیشنمشکلات اصلی گیمیفیکیشن نحوه ایجاد یک ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت فروش مویرگی و روش های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 31پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فروش مویرگی چیست؟انواع فروش مویرگیفروش مویرگی انحصاریفروش مویرگی گستردهفروش مویرگی گزینشیهدف بازاریابی مویرگیمزایای فروش مویرگیمعایب فروش ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مدیریت سرنخ Lead Management و فرآیند آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمدیریت سرنخ چیستاهمیت مدیریت سرنخ روشهای تقویت سرنخمزایای تقویت سرنخهاانواع مختلف سرنخ ها سرنخ های سردسرنخ های ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با آپ سلینگ فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمفهوم آپسلینگ اهمیت آپ سلینگنحوه استفاده از مهارت فروش آپ سلینگمقایسه آپ سلینگ با کراس سلینگمزایای تکنیک آپ سلینگبهبود تجربه مشتریتشویق ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک رترومارکتینگ چیست فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبازاریابی رترومارکتینگ چیست؟محصول رترومارکتینگ نحوه کارکرد نوستالژی مارکتینگ تکنیک های جذب مشتری با رترومارکتینگرسانه های اجتماعیظاهر ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی بیماری شب کوری فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهشب کوری چیستعلائم بیماری شب کوریعلل بیماری شب کوریعلائم شب کوری در کودکانجلوگیری از بیماری شب کوری چه موقع به پزشک باید مراجعه ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با فروش مشاوره ای فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فروش مشاوره ای چیست؟مشاور فروش کیست؟ مشاور فروش چه کار میکند؟ اصول فروش مشاوره ایآماده کردنمتصل کردندرک کردنتوصیه کردنمتعهد کردنعمل ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با فروش مکمل یا کراس سلینگ فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 33پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمراحل کراس سلینگمزایای کراس سلینگ نقاط ضعف کراس سلینگتاثیر کراس سلینگ بر فروش افزایش میانگین سبد خریدافزایش رضایت ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی ارزش طول عمر کارمند فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهقسمتی از متن:ارزش طول عمر کارمند چیست؟ارزش طول عمر کارکنان به مقدار سودی گفته می شود که یک کارمند در طول مدت زمان همکاری خود با مجموعه شما، نصیب شرکت ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت هوش کلامی چیست فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 31پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:هوش کلامی چیست؟تاریخچه هوش کلامیمؤلفههای هوش کلامیمزایای هوش کلامیژنتیک و هوش کلامیویژگی افراد با هوش کلامی بالاو... ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با میکرواکشن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمیکرواکشن چیست؟ویژگی میکرواکشننکات استفاده بهینه از میکرو اکشن هاارزیابی مداوم اهدافتقسیم تسکها به بخشهای کنترل پذیرتغییر در ذهنیتچطور ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم هک رشد فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:هک رشد چیستتاریخچه هک رشدهدف از هک رشد در بازاریابی اهمیت هک رشد تفاوت بین هک رشد و بازاریابیهک رشد چگونه کار می کندویژگیهای هکر رشد مزایای هک ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت چرخه دمینگ و بهبود فرایندها فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:چرخه دمینگ چیست؟مراحل چرخه دمینگتاریخچه چرخه دمینگفواید استفاده از چرخه کاربرد چرخه دمینگ در سازمان هابهبود پیوسته کیفیتافزایش رضایت ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تحلیل بازاریابی مناسبتی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبازاریابی مناسبتی چیست؟آمیخته بازاریابی در بازاریابی مناسبتیمزایای بازاریابی مناسبتیهیجانات مناسبتی جذابافزایش آگاهی از برندتبدیل ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم تماس سرد فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 30پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:منظور از تماس سرد چیست؟هدف از تماس سرد مزایای تماس سرددسترسی به مشتریان جدیدشناسایی اهداف و مشکلاتتعامل انسانی و اعتماد سازیتقویت مهارتها و نرخ ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت ویدئو مارکتینگ و مراحل آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 34پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:ویدئو مارکتینگ چیست؟تاریخچه ویدیو مارکتینگاهداف ویدئو مارکتینگانواع بازاریابی ویدئوییمراحل ویدئومارکتینگگام اول: تعیین هدفگام دوم: ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم هپی کال فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 20پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:منظور از هپی کال چیست؟انواع روش انجام هپی کالاهمیت تماس هپی کال اصول تماس هپی کال تنظیم سؤالات هپی کالمکالمه دوستانه در هپی کالبهترین زمان ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مهندسی فروش و تکنیک های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مهندسی فروش چیست مهندس فروش چه کسی است وظایف مهندس فروش تفاوت مهندس فروش و فروشنده مراحل مهندسی فروشیافتن مشتریان بالقوهبرقراری تماس با ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت گردش کار و سیستم مدیریت گردش کار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:گردش کار چیستانواع گردش کار گردش کار فرآیندگردش کار موردیگردش کار پروژهاجزای گردش کار مراحل تعریف شدهذی نفعان شرایط و ضوابطو... ... ...