مقاله بازاریابی بین المللی با فرمت پاورپوینت در293اسلاید
مقدمه:
هدف بازاریابی ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند. بازاریابی عبارت است از مجموعهای از فعالیتهای انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواستههای افراد جامعه. بازاریابی بین المللی عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات در بیش از یک کشور که شامل صدور کالا از کشوری به کشور دیگر میباشد.کشورهایی که هرگز نمیتوانستند نقش اصلی در تجارت جهانی داشته باشند ناگهان به قطب اقتصادی تبدیل شدهاند،بدین ترتیب،افراد و شرکتها دریافتهاند که حیطه رقابت آنها بازار داخلی نبوده بلکه بازار جهانی هستند. تجارت جهانی، امروزه یک مجموعه به هم پیوسته جهانی از بازارها، تکنولوژی و شرایط زندگی استاندارد که در گذشته ناشناخته بودهاند، میباشد. اساس مطالعه بازاریابی تطبیقی، پیرامون تشابهات و تفاوتهای موجود بین بازاریابی کشورهای مختلف دور میزند. در بازاریابی تطبیقی، تلاش بر آن است که تفاوتها و تشابهات موجود.
فهرست مطالب:
کلیات بازاریابی بینالمللی
محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی
محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بینالمللی
تحقیقات بازاریابی بینالمللی
استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بینالمللی
سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی
کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی
تبلیغات در بازاریابی بین المللی
قیمت گذاری در بازارهای بین المللی
مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
برچسب های مهم
عنوان فایل:تامپوناد قلبی و افیوژن پریکارد نوع فایل: PDF حجم فایل: تعداد صفحات: 21 صفحه شرح مختصر:این فایل به بررسی تامپوناد قلبی و افیوژن پریکارد بهعنوان یک اورژانس قلبی میپردازد و شامل توضیحاتی در مورد علل، تشخیص و روشهای درمانی مانند پریکاردیوسنتز است. ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تغيير اقليم و رشد گیاهانفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 61 پاورپوینت کامل و آماده ارائه قسمتی از متن: تغيير اقليم:تغيير اقليم در اثر افزايش دما و غلظت CO2 ، پديده زيانبخش جوي است. جنبه هاي مهم تغيير ...
کتاب صوتی سقوط 79پل اردمن حسین ابوترابیانمرجان رسولیرمان تاریخی اوایل سال ۱۹۷۷ میلادی ۱۳۵۵ هجری شمسی کتابی به نام (The Crash of 97) در آمریکا انتشار یافت که با استقبال عجیبی روبرو گردید و نسخه های آن، چنان سریع بفروش رفت که تعجب همگان را برانگیخت. این کتاب که هم اکنون ترجمه ... ...