دانلود فایل های دانشجویی(پایان نامه،مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوالات و ...)

محل لوگو

دندان پزشکی

گزارش کارآموزی

نقشه کشی

معارف اسلامی

مهندسی مکانیک

مدیریت

مدیریت

برق والکترونیک

مهندسی کامپیوتر

مدیریت

مدیریت

حسابداری

الکترونیک

حسابداری

مهندسی الکترونیک

ریاضی

مدیریت

آموزشی

مهندسی کامپیوتر

علوم اجتماعی

جغرافیا

روان شناسی

علوم اجتماعی

ریاضی

حسابداری

شیمی

روان شناسی

روان شناسی

علوم تربیتی

روان شناسی

علوم تربیتی

علوم تربیتی

کامپیوتر

کسب وکارالکترونیک

نقشه کشی

روان شناسی

الکترونیک

روان شناسی

علوم تربیتی

سرمایه گذاری

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت پرتفوی

تاریخچه آموزش و پرورش‎

تاثیر آموزش پیش دبستانی بر روی کودکان

سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها

پرسشنامه سبک مدیریت

پرس و جو در بانک اطلاعاتی SQL

رمزنگاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری

دیکانستراکشن

معماری

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت

مدیریت

روان شناسی

برق

آمار

مهندسی مکانیک

مهندسی مواد

کامپیوتر

مدیریت

مدیریت

حسابداري

نرم افزار

استانداردهای حسابداری

الکترونیکی

علوم انسانی

روان شناسی

معماری

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

شیمی

روان شناسی

رياضيات

فنی مهندسی

کامپیوتر

علوم انسانی

روان شناسی

مدیریت

مدیریت

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

فناوری نانو

کامپیوتر

اقتصاد

حسابداري

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

مبانی نظری

مبانی نظری

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

مدیریت

کامپیوتر

کامپیوتر

کامپیوتر

حسابداري

برق

برق

برق

معماری

کامپیوتر

کشاورزی

کشاورزی

کشاورزی

کامپیوتر

کامپیوتر

الکترونیکی

کامپیوتر

کامپیوتر

برق

برق

الکترونیکی

کامپیوتر

کامپیوتر

برق

حقوق

حقوق

حقوق

برق

برق

فنی مهندسی

برق

معماری

جغرافیا

الکترونیکی

اقتصاد

برق

صنایع غذایی

جغرافیا

صنایع دستی

ریاضی

الکترونیکی

کامپیوتر

ادبیات فارسی

برق

برق

برق

حسابداری

کامپیوتر

صنایع غذایی

کشاورزی

حسابداري

کامپیوتر

اقتصاد

مدیریت

کشاورزی

کامپیوتر

دام پزشکی

شیمی

الکترونیک

کامپیوتر

کامپیوتر

روان شناسی

شیمی

هنری

مدیریت

صنایع غذایی

برق

برق

برق

علوم اجتماعی

حسابداری

برق

مدیریت

فنی مهندسی

برق

آموزش و پرورش

علوم تربیتی

آموزشی

کامپیوتر

برق

آموزش و پرورش

برق

فنی مهندسی

فنی مهندسی

ادبیات

برق

صنایع غذایی

کامپیوتر

فنی مهندسی

صنایع غذایی

آمار

هنری

آموزشی

هنری

آموزشی

علوم تربیتی

دام پزشکی

روان شناسی

روان شناسی

کامپیوتر

روان شناسی

معماری

صنایع دستی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 77
  • بازدید دیروز : 185
  • بازدید کل : 458016

نقش مدیران در پیوند خانواده ، مدرسه و جامعه در ابعاد مسایل دینی ، اجتماعی و اقتصادی


نقش مدیران در پیوند خانواده ، مدرسه و جامعه در ابعاد مسایل دینی ، اجتماعی و اقتصادی

نقش مدیران در پیوند خانواده ، مدرسه و جامعه در ابعاد مسایل دینی ، اجتماعی و اقتصادی در 6 صفحه

هدف این مقاله

بررسی فرایندی متغیرهای موثر در (( پیوند )) خانواده ، مدرسه و جامعه در (( حوزه ی مسایل دینی ، اجتماعی و اقتصادی )) وپیش نهاد راه کارهای بهبود عملکرد مدیران در مدیریت آموزشگاهی است.

هنرمدیریت آموزشگاهی تمهید شرایط عمومی و اختصاصی توسعه ی فراگیر و متعادل فرایند آموزشی و پرورشی در مدرسه است .

دانش آموزان به عنوان دروندادی انسانی ، امانت های مهم و پیوسته در تغییرند . و در تعامل با کانون خانواده و نهاد مدرسه و جامعه تاثیر پذیر و به نوبه ی خود بسیار تاثیر گذارند . لذا رشد و تکامل متعادل و متناسب خانواده ها ، مدرسه و جامعه در ابعاد مسایل دینی ، اجتماعی و اقتصادی از عمده ترین اهداف آموزش و پرورش است و از آرمان های ( ظاهراً ) دست نیافته ( یا چندان دست نیافته ) ی جامعه است . هدف والایی که علت ناکامی در دست یابی به آن را می باید در نوع مدیریت ها در سطوح مختلف آموزش و پرورش بلکه نوع مدیریت و عملکرد نظام های مدیریت اجتماعی در نهاد کشور جست و جو کرد .

لذا ،مناسب است تا مدیران در طراحی های اجرایی خود با در نظر گرفتن مطالبات اجتماعی خانواده ، دین و جامعه و با قبول اصل تغییر در مدیریت ( با توجه به روند تغییرات فزاینده در مناسبات اجتماعی ، دینی ، فرهنگی و اقتصادی جامعه ) به منظور بهبود و بهسازی فرایند تعلیم و تربیت به تغییرات موثر در سازمان فکری خود مبادرت ورزند . تغییری که در نهایت منجر به ایجاد تحول در (( شخصیت و هویت سازمان )) شده ، رفتار و عملکرد آنان را بهبود می بخشد . و به نوبه ی خود زمینه های تغییر و تحول بنیـادین را در رفتار و عملکرد دانش آموزان و در نتیجه شرایط رشدمتعادل و شتابنده ی جامعه فراهم سازد.

خانواده و مدرسه تبلور جامعه و جامعه آیینه ی تمام نمای نهاد خانواده و مدرسه است . جامعه همچون موجودی زنده پیوسته در حال تغییر است . و روند توسعه ی جامعه ی جهانی و در مقیاسی کوچک ، جامعه ی ایرانی نیز از لحاظ تکنیک و صنعت به سرعت رو به رشد است. و متاسفانه به نظر می رسد درکنار تحولات پرشتاب اقتصادی و صنعتی در جامعه ، دست یابی به رشد متعادل فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی در محاق توسعه ای لجام گسیخته قرارگرفته است .

ذکر این نکته اهمیت دارد که : هرگونه بررسی و تحلیل یک بعدی فرایندهای اجتماعی –انسانی ضمن آن که می تواند مفید و ثمر بخش باشد ، نمی تواند مبنای مدیرت موثر و الگوی عمل قرار گیرد .

موضوع (( پیوند خانواده ، مدرسه و جامعه )) در ابعاد مسایل دینی ، اجتماعی و اقتصادی موضوعی چند ضلعی است و ضرورت دارد با نگاهی فرایند محور و کاملاً تخصصی در ابعاد دینی ، اجتماعی و اقتصادی مورد بررسی و تحلیل همه جانبه قرارگیرد . کاری که از دیرباز کارشناسان خبره به آن پرداخته اند واز عهده ی این مقاله کوتاه خارج است .

همان گونه که اشاره شد ، رابطه ی موجود میان خانواده ، مدرسه و جامعه رابطه ای گسترده ، پیچیده ، متعامل ، متقابل و تاثیر گذار است . لذا ، رشد نامتوازن یا انحراف از معیار هریک از نهادهای یادشه می تواند در تعادل یا عدم تعادل دیگری تاثیر گذار باشد . بدیهی است در این روابط هرقدر تعامل متعادل تر باشد ، روند توسعه ی متوازن ومتعادل و دست یابی به اهداف دینی ريا، اجتماعی و اقتصادی دست یافتنی تر خواهد بود .

باید یادآور شد : امروزه مدیریت یک علم و مدیریت آموزشگاهی به دلیل پیچیدگی انسان و روابط انسانی مدیریتی پیچیده ، مهم و حساس است . مدیران آگاه با شناختی وسیع ، عمیق و روشن از حوزه ی مدیریتی خود به بررسی وضعیت جاری و نیازهای برآورده نشده پرداخته ، با طرحی آرمانی و برنامه ای واقعیت مبنا به اصلاح تدریجی امور مبادرت می ورزد .

چنین مدیرانی فقط به روش های شناخته شده و هرچند کارآمد گذشته بسنده نکرده به مهندسی و معماری ساز و کارهای نوین می پردازند . زیرا به خوبی آگاهند که : " اگر همواره ، مانند گذشته بیندیشد ، همیشه همان چیزهایی را به دست می آورد که تا به حال کسب کرده است ." ( فصل نامه مدیران، شماره اول اردیبهشت 86 ، ناحیه یک رشت ) لذا ، رسالت مدیران در دست یابی به چنین آرمانی ، کشف راهکارهای نوین و اثربخش به هدف تقویت و توسعه ی ارکان خانواده ، مدرسه و جامعه است.

خلاقیت می تواند کاربرد جدید اصول و مفاهیم شناخته شده ای باشد که با روشی نو تکمیل و گسترش می یابد . بنا براین مدیرمی تواند با نگاهی نقادانه و تعمیم داده ها به معیاری منطقی دست یابد ، معیاری که بتواند به گونه ای مبنای مناسبی برای بهبود عملکرد واقع شود .

تعامل و تعادل خانواده :

1- رشد خلاقیت در فرزندان . رشد خلاقیت در فرزندان =افزایش برخورداری از فرصت های برابر اجتماعی . رشد وتعمیق خدمات آموزش علمی،دینی واجتماعی و بهبود خدمات محیطی در مدارس = 1- افزایش رضایت مندی دانش آموزان و اولیا= تامین آرامش روانی دانش آموزان و اولیا 2- بهبود زمینه های رشد همه جانبه ی دانش آموزان= ( انسان متعادل / جوان ایرانی مسلمان آگاه به مسوولیت های فردی و علاقه مند به همياری با دیگران / بهبود زمینه های رشد همه جانبه ی دانش آموزان =1- برخورداری جامعه از نیروی کار آماده ،ماهر،شاداب ،فعال و خلاق 2- ترقی همه جابه و متعادل جامعه در حوزه های مختلف دینی – فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی / ترقی همه جانبه و متعادل جامعه در حوزه های مختلف دینی – فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی = رشد شاخص های توسعه و پیشرفت ، مانند : ارتقای سطح علمی آحاد جامعه / افزایش سطح مشارکت مردم در عرصه های مختلف اجتماعی ،سیاسی ،فرهنگی و اقتصادی / کنترل و کاهش آمار مبتلایان به اعتیاد ،ایدز : ناشی از اعتیاد به مواد مخدر و... / کاهش آمار جرم و جنایت / وبهبود شاخصه های توسعه ی اخلاقی ، اجتماعی ،اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی .

بر این مبنا آشکار است که بهبود و بهسازی روزآمد وبه عبارت دیگر رشد توسعه ی متعادل و منطقی هریک از نهادهای خانواده ، مدرسه و جامعه می تواند زمینه های رشد و توسعه ی گشتاری را فراهم سازد .

هدف متعالی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت آحاد جامعه و تعمیق خدمات آموزش علمی دینی و اجتماعی و بهبود خدمات محیطی در مدارس به هدف :

1ـ برخورداری جامعه از نیروی کار آماده ، ماهر، شاداب ، فعال و خلاق

2- ترقی همه جانبه و متعادل جامعه در حوزه های مختلف دینی – فرهنگی ، اجتماعی واقتصادی است .


مبلغ قابل پرداخت 4,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

پاورپوینت مبانی پروموشن فروش

پاورپوینت مبانی پروموشن فروش

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی پروموشن فروش فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 35 پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:پروموشن فروش چیست؟اهداف پروموشن فروشعرضه محصول جدیدجذب مشتری جدید حفظ روحیه رقابتی استراتژی‌های پروموشن فروشاستراتژی کششاستراتژی فشاراستراتژی ... ...

پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار

پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مشتری مداری چیست؟اهمیت مشتری مداری افزایش اعتماد مشتریرضایت بیشتر کارکنانفروش بیشتر محصولافزایش سودآوریاعتبار و شهرت بیشترچطور مشتری مدار ... ...

پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن

پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:حاشیه فروش چیست؟محاسبه حاشیه فروشاهمیت حاشیه فروش سنجش سودآوریارزیابی عملکردکنترل هزینه‌هاانواع حاشیه فروشحاشیه سود ناخالصحاشیه سود ... ...

پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم

پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:قیمت‌گذاری فریمیوم چیستاستفاده از قیمت گذاری فریمیوم مزایای قیمت گذاری فریمیومهزینه بازاریابی ناچیزمشتریان احتمالی بسیار زیادخرید با ... ...

پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی

پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:قیمت گذاری انتقالی چیست؟اهمیت قیمت گذاری انتقالیاهداف قیمت گذاری انتقالیاهداف بین المللی قیمت انتقالی مزایای قیمت گذاری انتقالیمعایب قیمت ... ...

پاورپوینت استراتژی گاو بنفش در بازاریابی

پاورپوینت استراتژی گاو بنفش در بازاریابی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی گاو بنفش در بازاریابی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 23پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:استراتژی گاو بنفش چیست؟ویژگی‌های یک گاوبنفش تاثیرات استراتژی گاو بنفش جذب خریدارتغییر رفتاری بازارفرصت‌هاارزندگیخاص بودنروش کشف گاو ... ...

پاورپوینت آشنایی با بازار سرد

پاورپوینت آشنایی با بازار سرد

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با بازار سرد فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:بازار سرد چیست؟ اهمیت بازار سرد شناسایی بازار سرداستراتژی فروش در بازار سردمراحل فروش در بازار سردمرحله اولمرحله دوممرحله سومو... ... ...

پاورپوینت تکنیک فروش B2B

پاورپوینت تکنیک فروش B2B

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک فروش B2B فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 23پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فروش B2B چیست؟انواع فروش B2Bفروش به تامین‌کننده و تولیدکنندهفروش به توزیع‌کننده و خرده‌فروش فروش خدمات و خدمات عمومیفروش به سازمان‌های دولتیفروش به ... ...

پاورپوینت آشنایی با متاورس

پاورپوینت آشنایی با متاورس

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با متاورس فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:متاورس چیست؟دنیای متاورس چیست؟تاریخچه متاورسویژگی های متاورسکارکرد متاورس مزایای زندگی در متاورس نمایندگان اصلی متاورسو... ... ...

پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی

پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهقیمت گذاری نفوذی چیست؟استراتژی قیمت‌گذاری نفوذیاهداف استراتژی قیمت‌گذاری نفوذیکاربردهای استراتژی قیمت گذاری نفوذیمزایای ... ...

پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی

پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مفهوم قیمت‌ گذاری تقسیمیاهداف قیمت‌ گذاری تقسیمیانواع قیمت‌ گذاری تقسیمیتقسیم قیمت بر اساس مشتریتقسیم‌ قیمت بر اساس تعداد محصولتقسیم قیمت ... ...

پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی

پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 16پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهتعریف بازاریابی چندسطحیشیوه‌های بازاریابی چند سطحینحوه کارکرد بازاریابی چند سطحی تفاوت بازاریابی چندسطحی با بازاریابی شبکه‌ای و... ... ...

پاورپوینت مفهوم آنبوردینگ مشتری

پاورپوینت مفهوم آنبوردینگ مشتری

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم آنبوردینگ مشتری فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:آنبوردینگ (Onboarding) مشتری چیستاهمیت آنبوردینگ مشتریاستفاده از فرآیند آنبوردینگ مشتری مزایای آنبوردینگ مشتری فرایند آنبوردینگ مشتری چقدر ... ...

پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی

پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهقیمت‌گذاری روانشناسی چیست؟اصول قیمت ‌گذاری روانشناختیاصل قاب‌بندیاصل همخوانیاصل زمینهاصل سیگنال‌دهیتاکتیک های قیمت‌گذاری ... ...

پاورپوینت نظریه انتظار انگیزه چیست

پاورپوینت نظریه انتظار انگیزه چیست

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت نظریه انتظار انگیزه چیست فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:نظریه انتظار انگیزه چیست عناصر نظریه انتظار انگیزهروابط نظریه انتظار رابطه تلاشعملکردرابطه عملکردپاداشرابطه پاداش و اهداف شخصیمزایای نظریه ... ...

پاورپوینت ساختار سازمانی ماتریسی

پاورپوینت ساختار سازمانی ماتریسی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت ساختار سازمانی ماتریسی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:ساختار سازمانی ماتریسی چیست؟تاریخچه ساختار سازمانی ماتریسیسلسه مراتب در ساختار سازمانی ماتریسیرهبر ماتریسمدیران ماتریسیکارکنان ... ...

پاورپوینت کار عمیق و استراتژی های آن

پاورپوینت کار عمیق و استراتژی های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کار عمیق و استراتژی های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:کار عمیق چیست؟کار کم عمق (سطحی) چیست؟مزیت‌های کار عمیقاستفاده از کار عمیقابزارهای پیاده‌سازی تکنیک کار عمیقاستراتژی های کار عمیق ... ...

پاورپوینت کپی رایتینگ و مهارت های آن

پاورپوینت کپی رایتینگ و مهارت های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کپی رایتینگ و مهارت های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 18پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:کپی رایتینگ چیست؟کپی‌رایتر کیست اهمیت کپی رایتینگ در بازاریابیمهارت‌های کپی رایترکاربردهای کپی رایتینگ حوزه های کپی رایترروابط ... ...

پاورپوینت یادگیری خرد و روش های آن

پاورپوینت یادگیری خرد و روش های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت یادگیری خرد و روش های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 30پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:یادگیری خرد چیستتاریخچه‌ی میکرولرنینگگام های پیاده سازی یادگیری خردمزایای یادگیری خردمعایب یادگیری خرداستفاده از یادگیری خرد روش‌های ... ...

پاورپوینت آشنایی با تکنیک فروش FAB

پاورپوینت آشنایی با تکنیک فروش FAB

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیک فروش FAB فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 18پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:تکنیک FAB چیست؟کاربردهای تکنیک FABمزایای استفاده از تکنیک فروش FABعناصر تکنیک FABچگونه از روش فروش FAB استفاده کنیم؟نمونه های استفاده از ... ...

پاورپوینت اهمیت تجزیه و تحلیل رقبا

پاورپوینت اهمیت تجزیه و تحلیل رقبا

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت اهمیت تجزیه و تحلیل رقبا فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهتحلیل رقبا چیست؟هدف از تحلیل رقبا اهمیت تحلیل رقبا نحوه تحلیل رقباشناسایی کسب‌وکارهای فعال شناخت مشتریان ماتریس مقایسه‌ای رقبامزایای ... ...

پاورپوینت آشنایی ماتریس ارزیابی ریسک

پاورپوینت آشنایی ماتریس ارزیابی ریسک

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی ماتریس ارزیابی ریسک فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهماتریس ارزیابی ریسک چیستاهمیت ماتریس ارزیابی ریسکاولویت بندی آسان ریسک هااستراتژی هدفمند برای مدیریت ریسکنحوه کارکرد ماتریس ارزیابی ... ...

پاورپوینت نظریه برابری انگیزش در محیط کار

پاورپوینت نظریه برابری انگیزش در محیط کار

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت نظریه برابری انگیزش در محیط کار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهنظریه برابری چیست؟مزایای نظریه برابریمعایب نظریه برابری انگیزشعوامل موثر بر نظریه برابری انگیزشگروه های مرجع بیرون ... ...

دانلود جزوه مرور سریع پاتولوژی

جزوه پاورپوینت مرور سریع پاتولوژی: استاد: دکتر اشکان عبدلی فرمت: PDF پی دی اف تعداد صفحه: 425 کیفیت: عالی دانلود نمونه   ...

پاورپوینت بازاریابی رفتاری و استراتژی های آن

پاورپوینت بازاریابی رفتاری و استراتژی های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بازاریابی رفتاری و استراتژی های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:بازاریابی رفتاری چیست؟اصول بازاریابی رفتاریشخصی‌سازی و هدفمندسازیتحلیل داده‌ها و بررسی‌هاکمپین‌های بر اساس عملکردتقسیم بندی ... ...

پاورپوینت برندسازی عاطفی یا احساسی

پاورپوینت برندسازی عاطفی یا احساسی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت برندسازی عاطفی یا احساسی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:برندینگ عاطفی چیستبرندینگ عاطفی از نگاه علمبرندسازی احساسی در مقابل تبلیغات احساسیمزایای برندسازی احساسیمتمایز کردن کسب و کار از رقباایجاد ... ...

پاورپوینت نیچ مارکتینگ و استراتژی های آن

پاورپوینت نیچ مارکتینگ و استراتژی های آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت نیچ مارکتینگ و استراتژی های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مفهوم نیچ مارکتینگ انواع نیچ مارکتینگبازاریابی نیچ براساس محصولبازاریابی نیچ براساس قدرت خرید مخاطببازاریابی نیچ براساس شرایط افراد ... ...

پاورپوینت مفهوم داستان برند

پاورپوینت مفهوم داستان برند

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم داستان برند فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:داستان برند چیستداستان‌سرایی برند اهمیت داستان برند عناصر کلیدی داستان برندمراحل نوشتن داستان برند قدم اول: شناسایی مخاطبان هدفقدم دوم: ... ...

پاورپوینت مفهوم سهم بازار

پاورپوینت مفهوم سهم بازار

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم سهم بازار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:سهم بازار چیست اهمیت سهم بازارمحاسبه سهم بازار فرق سهم خرید مشتری و سهم بازاراستراتژی‌های افزایش سهم بازار آگاهی از برندارتباط با مشتریو... ... ...

پاورپوینت بررسی استراتژی های تعمیم برند

پاورپوینت بررسی استراتژی های تعمیم برند

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی های تعمیم برند فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:برندسازی تعمیم برند چیست؟اهمیت تعمیم برندتفاوت تعمیم برند با توسعه برند مزایای تعمیم برند معایب تعمیم برند مراحل تعمیم برندو... ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما