پاورپوینت نوشابه گازدار به همراه فایل word-28 صفحه
مقـدمـه
تاريـخچه گـروه زمـزم
گروه زمزم شامل 16 شركت نوشابه سازي است كه زمزم ايران در راس تمامي آنها قرار دارد. قديمي ترين شركت در اين گروه شركت زمزم تهران مي باشد كه در سال 1954 تاسيس شده است . زمزم ايران تمامي عصاره ، سر بطر ، بطري هاي مورد نياز ساير شركت هاي زمزم را تامين مي نمايد .
گروه زمزم بزرگترين شركت نوشابه سازي موجود در بازار داخل ايران است كه حدود 47% و به طور كلي 2/5 ميليارد بطر توليد سالانه و 100% نوشيدني هاي اسلامي بازار هاي داخلي را به خود اختصاص داده است .
گروه زمزم تا به حال محصولات خود را به كشورهايي زير صادر نموده است : انگلستان ، هلند ، سوئيس ، ايتاليا ، آلمان ، عربستان سعودي ، امارات متحده عربي ، عمان ، قطر ، بحرين ، يمن ، كويت ، عراق ، پاكستان ، افغانستان ، تركمنستان ، مالزي ، سريلانكا ، استراليا ، اتيوپي ، مراكش و حدود 600 درخواست از ساير كشورهاي آسيا و اروپايي و آفريقايي در خصوص شروع همكاري دريافت نموده است .
گروه زمزم محصولات متنوع با بالاترين كيفيت و همچنين كمترين قيمت توليد مي نمايد و انواع گواهي هاي استاندارد بين المللي مانند ISO 9002& ISO 14000, HACCP را دريافت نموده است .
گروه زمزم با سابقه اي در حدود 49 سال در صنعت نوشابه ايران قابليت هاي لازم در تكنولوژي توليد عصاره ، احداث كارخانجات نوشابه سازي ، مديريت و روشهاي واگذاري ، را دارا مي باشد .
در ارتباط با بازارهاي جهاني ، گروه زمزم نمايندگان محلي را براي توزيع محصولاتش انتخاب نموده است . ساير فعاليتهاي گسترده زمزم شامل سرمايه گذاري مشاركتي با شركتهاي داخلي در امر طراحي ، احداث مديريت كارخانجات نوشابه سازي تأمين عصاره و خط توليد زمزم به صورت فرانشيز مي باشد .
تاريـخچـه
شركت سهامي خاص مشهد در تاريخ11/5/1333 تحت شماره 488 در اداره ثبت شركتهاي مشهد به ثبت رسيده و در سال 1347 تحت مجوز شماره 15128 مورخ 3/4/1347 صادره از وزارت صنايع و معادن بهره برداري از آن آغاز شد .
فعاليتهاي عمده زمزم مشهد شامل موارد زير بوده است :
ارتقاء كيفيت محصولات به منظور حفظ و توسعه بازار كه خوشبختانه در همين رابطه طي پنج سال گذشته موفق به اخذ استانداردهاي ملي براي تمامي محصولات شركت شده است.
استراتژي : طرحهاي اصلي آتي شركت زمزم مشهد به شرح زير مي باشد : 1- جابجايي ماشين آلات جديد توليد نوشابه ، شيشه هاي در گردش « به جاي ماشين آلات فعالي» 2- افزايش سرمايه شركت 3- ورود شركت به بازار بورس اوراق بهادار كشور
كارخانه زمزم در سال 1366 بازسازي و نوسازي شد . در اواخر سال 1366 اولين خط توليد آن از شركت KHS آلمان وارد شد . ظرفيت اين خط 1800 جعبه نوشابه 24 تاييcc 284 در ساعت است در سال 1375 پروانه تحقيق وتو سعهدومين خط توليد نوشابه در بطر خانواده يا بطر پلاستيكي كه مخفف آن PET « پلي اتيلن ترفتالات » است دريافت و در سال 1382 از شركت SIY ايتاليا ، ظرفيت 8000 بطر PET 5/1 ليتري در ساعت وارد شد .
قابل ذكر است كه بسته بندي پلاستيكي مناسب ترين بسته بندي براي نوشابه هاي گازدار مي باشد . در همين سال دستگاه بطر ساز از شركت ASP ژاپن با ظرفيت 2300 بطر PET 5/1 ليتر در ساعت به اين كارخانه وارد شد . زمين شركت 8 هكتار و تعداد پرسنل رسمي و قرار دادي كه در دو شيفت كار مي كنند 500 نفر است كه در طول شبانه روز 22 ساعت كار مي كنند و 2 ساعت به دستگاهها استراحت مي دهند و كار شست و شو يا IP را انجام مي دهند . اين كارخانه گواهينامه هاي استاندارد بين المللي ISO 9001 و ISO 2000يعنی سيستم مديريت و كفيت و ISO 14001 يعني سيستم مديريت زيست محيطي و سيستم بهداشت و ايمني مواد غذايي را دارا مي باشد .
محصولات اين كارخانه نوشابه هاي كولا ، پرتقالي ، لمون لاين در شيشه و PET و نيز DIET زمزم كه فقط در طعم كولا توليد مي شود می باشد .DIET زمزم در بطرهاي شيشه اي مخصوص CC280 توليد مي شود .
مـراحـل كار « توليد »
مرحله شست و شوي : ابتداي خط توليد نوشابه در بطر اين قسمت است در اين مرحله جعبه ها و نوشابه هاي خالي شست و شو داده مي شود، به اين صورت كه جعبه هاي داراي بطر خالي بر روي نوار نقاله وارد مي شوند. به اين نوارهايي كه روي آن بطر يا جعبه حركت مي كند كانواير يا نوار نقاله مي گويند .
به جعبه ها شل گفته مي شود اين جعبه ها كه داراي بطري هاي خالي اند ، از عقب سالن توسط نوار نقاله حركت مي كنند و به دستگاهي به نام انكيسر وارد مي شوند . كار دستگاه انكيسر اين است كه بطرهاي خالي را از درون جعبه ها بلند مي كند و جعبه هاي خالي مسير u شكل را طي مي كنند، وارد تونلي به نام شل شوي مي شوند و جعبه هاي شسته مي شوند . بطريهاي خالي وارد دستگاه بزرگي به نام بطري شوي مي شوند ، بطري شوي 6 تانك دارد . علاوه بر آب از سودکاستيك NAOH– 5-3 در صد و تري فسفات سديم براي زدودن چربي استفاده مي شود . بطرها داخل فريم ها ، وارونه مي شوندتا وقتي وارد 6 تانك مي شوند به صورت وارونه داخل اين مخلوط ، غوطه ور هستند .
طبق استاندارد در اين كارخانه بين قسمت Clean, unclean يعني بطري هاي شسته شده و شسته نشده در وسط سالن ديواري قرار دارد .
مبلغ واقعی 5,800 تومان 5% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 5,510 تومان
برچسب های مهم
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی بازاریابی معکوس فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبازاریابی معکوس چیستبازاریابی معکوس چگونه کار می کنداصول بازاریابی معکوس فکر دقیقساخت استراتژیبستن فروشاجرای بازاریابی معکوسو... ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت نردبان وفاداری مشتری و اهمیت آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمشتری وفادار چه کسی استنردبان وفاداری مشتری چیستهدف نردبان وفاداری مراحل نردبان وفاداری مشتریانمرحله 1: آگاهیمرحله 2: ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بازاریابی تجربی و استراتژی های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 23پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:تعریف بازاریابی تجربی اهمیت بازاریابی تجربیدلایل اهمیت بازاریابی تجربی مزایای بازاریابی تجربی وظیفه بازاریابان تجربیمقایسه ... ...
جزوهsharpبیوتکنولوژی sharpدکتر_حجازیفایل شامل کل مباحث دکتر حجازی ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم نرخ ریزش مشتری فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:نرخ ریزش مشتری چیست؟اهمیت نرخ خرید مشتری دلایل ریزش مشتریمحاسبه نرخ ریزش مشتری مزایای محاسبه نرخ ریزش مشتریمعایب محاسبه نرخ ریزش مشتری ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی مفهوم ارزش پیشنهادی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهارزش پیشنهادی چیست؟هدف ارزش پیشنهادی عناصر ارزش پیشنهادیعنوانعنوان فرعی یا پاراگرافعنصر بصریانواع ارزش پیشنهادی معیارهای مهم ارزش ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بیزینس پلن و طراحی آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبیزینس پلن چیست؟انواع بیزینس پلنارکان اصلی در طراحی بیزینس پلنمحصولات یا خدمات مشتری یا مخاطب ارزش پیشنهادی محصولشیوه توزیع و چگونگی ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با فرانچایز فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فرانچایز چیستاصول و قوانین فرنچایزعناصر اصلی فرانچایز انواع فرانچایز فرانچایز تک واحدیفرانچایز چند واحدیفرانچایز محصولفرانچایز منطقهایفرانچایز ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تحلیل نمودار SIPOC فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:نمودار SIPOC چیست؟اهمیت نمودار SIPOCاجزای نمودار SIPOC چه موقع از نمودار SIPOC استفاده می شودمزایای نمودار SIPOCمعایب نمودار SIPOCقوانین رسم ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با فروش مشاوره ای فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:فروش مشاوره ای چیست؟مشاور فروش کیست؟ مشاور فروش چه کار میکند؟ اصول فروش مشاوره ایآماده کردنمتصل کردندرک کردنتوصیه کردنمتعهد کردنعمل ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با میکرواکشن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهمیکرواکشن چیست؟ویژگی میکرواکشننکات استفاده بهینه از میکرو اکشن هاارزیابی مداوم اهدافتقسیم تسکها به بخشهای کنترل پذیرتغییر در ذهنیتچطور ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم هک رشد فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:هک رشد چیستتاریخچه هک رشدهدف از هک رشد در بازاریابی اهمیت هک رشد تفاوت بین هک رشد و بازاریابیهک رشد چگونه کار می کندویژگیهای هکر رشد مزایای هک ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت چرخه دمینگ و بهبود فرایندها فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 25پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:چرخه دمینگ چیست؟مراحل چرخه دمینگتاریخچه چرخه دمینگفواید استفاده از چرخه کاربرد چرخه دمینگ در سازمان هابهبود پیوسته کیفیتافزایش رضایت ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تحلیل بازاریابی مناسبتی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهبازاریابی مناسبتی چیست؟آمیخته بازاریابی در بازاریابی مناسبتیمزایای بازاریابی مناسبتیهیجانات مناسبتی جذابافزایش آگاهی از برندتبدیل ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم تماس سرد فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 30پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:منظور از تماس سرد چیست؟هدف از تماس سرد مزایای تماس سرددسترسی به مشتریان جدیدشناسایی اهداف و مشکلاتتعامل انسانی و اعتماد سازیتقویت مهارتها و نرخ ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت ویدئو مارکتینگ و مراحل آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 34پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:ویدئو مارکتینگ چیست؟تاریخچه ویدیو مارکتینگاهداف ویدئو مارکتینگانواع بازاریابی ویدئوییمراحل ویدئومارکتینگگام اول: تعیین هدفگام دوم: ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم هپی کال فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 20پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:منظور از هپی کال چیست؟انواع روش انجام هپی کالاهمیت تماس هپی کال اصول تماس هپی کال تنظیم سؤالات هپی کالمکالمه دوستانه در هپی کالبهترین زمان ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مهندسی فروش و تکنیک های آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مهندسی فروش چیست مهندس فروش چه کسی است وظایف مهندس فروش تفاوت مهندس فروش و فروشنده مراحل مهندسی فروشیافتن مشتریان بالقوهبرقراری تماس با ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت گردش کار و سیستم مدیریت گردش کار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 22پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:گردش کار چیستانواع گردش کار گردش کار فرآیندگردش کار موردیگردش کار پروژهاجزای گردش کار مراحل تعریف شدهذی نفعان شرایط و ضوابطو... ... ...
فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال.pdf ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت بررسی اهمیت درخت CTQ فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهدرخت CTQ چیست؟اجزای درخت CTQ مراحل کلیدی ایجاد درخت CTQ کارکرد درخت CTQ درخت CTQ چه زمانی مورد استفاده قرار میگیرد؟طراحی درخت CTQو... ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کوچینگ فروش و استراتژیهای آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:کوچینگ فروش چیست؟کوچ فروش کیست؟وظایف کوچ فروش اهداف کوچینگ فروشابزارهای کوچینگ فروشاستراتژیهای کوچینگ فروشمزایای کوچینگ فروشکوچ فروش ... ...